2018. május 11., péntek

Smink és teszt - Maybelline Total Temptation szempillaspirál (+VIDEÓ)



Az utóbbi időben újra fellángolt nálam a szempillaspirál-láz, igy az elkövetkezendő időkben több példány is felbukkan majd a blogon. Azzal az egyeddel kezdeném amiről szinte csak és kizárólag jókat hallottam, valamint "lerántom a leplet" az én hétköznapi sminkemről is - ráadásul videó formájában.


Nagyon szeretek szempillaspirál review videót késziteni és beszélgetős videót is, igy most egy kicsit összekötöttem a kettőt és még sminkelek is közben. Szóval ha érdekel hogyan teljesit a Maybelline Total Temptation szempillaspirál a gyakorlatban akkor mindenképp nézd meg a videót ;)


Ez a szempillaspirál a dúsitást tűzte ki céljául, ami nekem pont megfelelő, mert elég hosszúak és elég iveltek a pilláim alapjáraton is, viszont egy kis (nagy) dúsitás rájuk fér, szóval nekem találták ki mondhatni. 



A keféje hagyományos kis tömzsi, nem vesz fel a kelleténél több festéket, és nagyon kézre áll. A festék jól terül a pillákon, többször is át lehet menni rajtuk a kefével, csak egy minimális összetapadást vettem észre ilyen esetekben. Viszont a festék elég nehezen szárad, igy elég sokáig figyelnem kell arra hogy ne nagyon nyissam ki a szemem mert összepöttyözi a szemhéjam. Gyönyörű éjfekete szine van a festéknek és tényleg szuperül dúsit! 



Nagyon szeretem használni mert igazán üdévé varázsolja a tekintetem még egy kevés alvással telt este után is, akár önmagában viselve is nagyon mutatós lesz a végeredmény, de ha egy kis fényes szemhéjfestéket is teszek fel hozzá akkor aztán igazán szuper kis sminket lehet vele összehozni. Ahogy a videómból is kiderül, én kb ennyit használok hétköznapokon, hogy egy kicsit jobban nézzek ki oviba menet. 



Ha kiváncsi vagy hogyan sminkelek reggelente akkor nézd meg a videót, amiben ezt a szempillaspirált is láthatod közelről, használat közben!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger