2018. január 31., szerda

Lush-csodát :) - fürdőfinomságok


Teljesen random vásárlás volt ez a négy cukiság, történt ugyanis hogy családostul az Árkádban jártunk és pont elmentünk az üzlet előtt... vagyis csak mentünk volna mert Szofi felismerte a kis golyókat és én, mint jó anya inkább bementem vele vásárolni mintsem megvárjam mig óriási hisztiben tör ki. Hát nem jobb a békesség? Hát de, főleg ha fürdőgolyó társul hozzá!


Jogosan merülhet fel a kérdés sokakban - főleg gyerekes szülőkben - hogy honnan ismeri ennyire Szofi a fürdőgolyókat, honnan tudja mire való, és főleg honnan tudja hogy ezek ennyire jók? Nem tagadom, szoktunk együtt hódolni eme szenvedélyemnek :)

Node az üzletbe betérve az eladó hölgy egyből megörült hogy milyen kis lelkes fogyasztója akadt ezeknek a cukiságoknak és egyből fel is ajánlott egy próbát helyben, mármint egy tál vizben feloldani egy zselébombát. Szerintetek nemet mondott rá Szofi? Dehogy...és már csak úgy röppent bele a golyó a vizbe, persze közben pöckölgette, forgatta, simogatta, csak mint otthon. Minden tiszta trutyi is lett, pont mint otthon. Miután kimostam a szeméből a lila zselészerű anyagot természetesen egy ilyen bombát haza is hoztunk. Ez a zselébomba az Ectoplasm névre hallgat. Vagyis hallgatott... A képen a kis pöttyös ő, és nálunk a kádban nem lett valami zselés az élmény, az üzletben abban az 5 liter vizben jól működött a dolog, de a nagy kádban valahogy elveszett ez az élmény.


A másik amit a hölgy ajánlott - nem nekem persze - az a pattogócukorkás golyó. Nah...kell nekünk egy ilyen vagy kell nekünk egy ilyen? Mivel pont kézmagasságban volt Szofinak ezért mindkét kezében egy-egy darab termett hirtelen, alig tudtam róla lebeszélni hogy többet vigyünk. Ez a bomba a Dragons Egg névre lett keresztelve, a képen teljesen fehérnek tűnik, de valójában apró szines kis szemcsék vannak benne. Akkor kezd el pattogni tőle a viz mikor már majdnem teljesen elolvadt, de ekkor sem ijesztő vagy félelmetes, nagyon kis visszafogott sercegést hallani.

Szofi következő áldozata egy nagyon sárga valami lett, nem csoda hisz imádja a citrusos dolgokat, velem ellentétben. Szóval engem nem nagyon győzött meg a sárga-narancs golyó, de mint tudjuk ha a gyerek valamit megfogdos azt el kell hozni...Igy jött velünk haza az Over and over, ami semmi mást nem tud, "csupán" citrusos fürdővé varázsolja a vizet. De nagyon töményen!


Mondtam Szofinak hogy már ne nyúljon semmihez, mennünk kell mert Fanni már kint sirt a babakocsiban (persze ott volt vele az apja, enni és innivaló a táskában, persze nem adott neki...na mindegy) szóval már türelmetlen volt, igy mondtam a hölgynek ajánljon NEKEM valami habfürdőt, valami édeset, még véletlenül se citrusosat. Megmutatta ezt a lila hópelyhes szilvás csodást, megszagoltam, 'jólesz 'menjünkmár. Ez a Plum Snow, és a karácsonyi kollekcióból van, igy egy akciós termékre is sikerült lecsapnom. Ugyanitt, teljesen elszomoritott hogy idén nem volt online akciózás a Lush-nál.... A Lush habfürdői szerintem zseniálisak, eddig ezek voltak csak amik nem száritották a bőröm. Ennek szuper fűszeres-szilvás illata van, igazán ünnepi, de most is kellemes az orromnak. Nagyon finom puha habot képez ami sokáig megmarad a vizen, nem esik össze. Imádom, na!


Ti szeretitek a Lush fürdőtermékeit?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger