2018. január 6., szombat

Notino haul - 2017 december (+VIDEÓ)


Sikerült feltankolnom a smink készleteim új cuccokkal és persze cuki fátyolmaszkok is röppentek a kosaramba az év utolsó hónapjában, lássuk!



Sikerült elcsipnem egy szuperjó akciót a Notino-n, amiben 7250 Ft feletti (bocsi a videóban rosszul mondtam) Makeup Revolution termék rendelésekor egy meglepetéscsomagot adnak ajándékba, szintén Makeup Revolution termékekkel. Szuperjó akciókat lehet kifogni, sose felejtsétek el csekkolni az éppen aktuálisakat. Szóval rögtön le is csaptam egy szépséges kis Pro HD eyes névre hallgató pakkra amiben van egy óriási szemhéjfesték paletta - amit szemöldökre is lehet használni mert vannak benne nagyon szép matt barna árnyalatok is. A szettben lévő 3 db szemre való ecsettel pedig már régóta szemeztem, nálam ezekből "fogy" a legtöbb sminkeléskor, igy mindig jól jönnek. Szépek, puhák, jól felveszik a festéket szóval eddig beváltak. Hozzácsaptam még egy Makeup Revolution árnyékoló ecsetet is a rendeléshez hogy meglegyen az összeghatár, ami a meglepi csomaghoz kellett és hát HŰ és WOW! Mármint az ecset is szupi de a meglepi csomag is nagyon "fullos lett"! A videóban láthatjátok miket tartalmazott. Ezeken kivül az örök kedvenceim a fátyolmaszkok kerültek még a kosaramba, egy számomra ismeretlen márkától, ez a Belleza Castillo. Két maszkot választottam az egyik a malackás kollagén maszk :) a másik pedig a kis tigrises nyugtató arcmaszk. Ezeknek elméletileg ilyen állatkás mintájuk is van, szóval nagyon várom hogy kipróbáljam őket. A Maybelline Super Stay matte ink folyékony ajakrúzzsal pedig már régóta kacérkodtam, de valahogy mindig lebeszéltem magam róla mert van már annyi ajakkencém, de tudjátok hogy van ez, ha valami kell akkor KELL :)

A videót itt tudjátok megnézni:




Ti rendeltetek mostanában valamit?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger