2018. január 15., hétfő

2017-es kedvencek


Nem terveztem idén kedvences posztot hozni, de mikor körbenéztem a fürdőszobában több terméknél is eszembe jutott hogy milyen szuper dolgokat ismertem meg az év folyamán. Nem sok dologról lesz szó, de mindegyikért oda meg vissza vagyok!


Úgy alakult a válogatásom teljesen véletlenül hogy kettő hajápolási, kettő testápolási és szintén kettő smink és illat került a repertoárba. Ezeken kivül persze volt még számos más szuper termék is amit megismertem, de azért nem akartam végtelenre húzni a listát és ezek azok a termékek amik most is ott figyelnek a fürdőszobapolcomon.


Hajápolás

Az évben elég jelentősen ráálltam az otthoni hajfestésre, mert egyre jobban elkezdtek zavarni a sokasodó ősz hajszálak. Ez a családunkban egyébként genetika szóval fel voltam rá készülve hogy engem is utolér a dolog, bátyám ennyi idősen már full ősz volt, szóval én még egész jól tartom magam. Node, vissza a hajfestéshez. Elég sok különböző márkát próbáltam de azt kell hogy mondjam ez a Schwarzkopf Color Expert a legjobb mind közül. ITT irtam már róla részletesen, és azért lett ez a kedvencem mert amellett hogy szépen fed, nagyon puha és táplált lesz tőle a hajam. És nem csak pár hajmosás erejéig, hanem a következő festésig!

A másik hajápolási kedvenc a L'Oreal agyagos termékcsaládja ebből is a pakolás és a sampon van meg nekem. Ez már a második köröm velük, egyszerűen imádom hogy mennyire jól felveszi a harcot a zsirosodással szemben. Igazán frissnek és tisztának érzem tőlük a hajam és a fejbőrömnek is szuper érzés.Őket már elemeztem egy újdonságos posztban ITT, szóval abszolút itt a helyük most is!



Testápolás

Ide tudtam volna egyébként a legtöbb terméket válogatni de örülök hogy csak kettőt hoztam, mert igy tényleg a leg-leg-leg kerülhetett ide be. Az egyik a Dazzy kávés testradir, amit tesztelésre kaptam már jó pár hónapja de annyira vigyázok rá el ne fogyjon hogy még egy pici akad az alján. Csak a problémás területeken használom: comb, fenék és azt kell hogy mondjam imádom hogy selymes és sima lesz tőle a bőröm. Táplálja a bőrt és felpörgeti a vérkeringést, én imádom az illatát is. Róla is irtam már részletesen ITT.

A másik nagy kedvencem a Bio Oil volt, ez egy beauty box révén került hozzám mert bevallom sokalltam érte a borsos árát, igy viszont "ingyen volt". Tényleg imádni való, szuper az állaga és rendkivül hatékony a hidratálásban, feszesitésben és a bőr táplálásában. Én nyakon és dekoltázson használom csak, kevés is elég belőle és mióta használom kevésbé gyűrött reggelente a bőröm, sokkal simább a bőrfelszinem is. Róla ITT irtam már részletesen.



Smink és illat

Sminkekben nem jeleskedtem az év során, nem igazán éreztem magaménak a témát újszülött és egy állandóan pörgő kisgyerek mellett. Persze továbbra is imádok sminkelni de ritkán ejt rabul valami újdonság. Ebben az évben a matt ajakkencéket imádtam töretlenül, főleg a folyékony rúzs formátumot. Az év második felében ismertem meg ezt a Rival de Loop Young Stay 4ever matt ajakkencét és imádom! Tényleg lerobbanthatatlan, bár picit azért száritja az ajkakat.

Az illatok terén a szülinapomra kapott Paco Rabanne Olympea vitte a primet. Igazán én vagyok, egy erőteljes őszi/téli meleg illatról van szó. Nagyon intenziv és vagány is szerintem, pont annyira édes hogy nem émelyiti el az embert. Rendkivül tartós, ruhán és bőrön egyaránt.


Nálatok mik voltak a 2017-es év kedvencei?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger