2013. július 7., vasárnap

Júniusi elfogytak!

Kicsit csalós lesz ez a poszt, mert a májusi elfogyott poszt kimaradt, ugyanis mire eszembe jutott már június közepén jártunk :) így összevontam a két hónapot.
Cadeavera face arctonik
Brr...szerepelt már "nemváltbe termékek" videóban, azt hiszem ezzel el is mondtam róla mindent. Örülök hogy végre elfogyott, nagyon utáltam. Ragacsos maradt utána a bőröm, az illata meg...mit illat, ez szag, eléggé alkoholos volt, nem az esetem.
Avril Lavigne - Black star
Az egyik kedvenc illatom volt, meg is sirattam mikor elfogyott. Nem vagyok sztár illat párti, de Avril-nek minden illatát imádom. Nagyon érdekes, pikáns virágos fűszeres illat volt. Télen-nyáron szerettem.
Lavera body spa orange feeling fürdősó
Ez egy élénkítő hatású fürdősó, részemről inkább a lazítósabb illatokat kedvelem az esti fürdőzéshez. Előtte még sosem próbáltam fürdősókat így nincs mihez viszonyítanom, de ha választanom kell akkor inkább a levendulás fürdőolajat választanám, mert az tényleg ápolta a bőröm és éreztem a hatását. Szóval azt hiszem megállapíthatom, hogy a fürdősók nem varázsoltak el igazán.
 Yves Rocher bőrradírozó sminklemosó hab
Írtam már róla részletesen ITT, eleinte nem szerettem hogy nagyon zöld illata van, később viszont megkedveltem. Mondhatnám úgy is hogy eleinte széna szaga volt, aztán már inkább zöld teának éreztem, és azt szeretem :) Nagyon kíméletesen tisztította a bőröm, ez biztosan a kis méretű radírozó szemcséknek köszönhető. Én jobban kedvelem az erősebb szemcséjű termékeket, így nem vásároltam újra.
Palmolive ayurituel energy tusfürdő
Nagyon szeretem a Palmolive tusfürdőit, ezt pedig két okból vettem meg: mert "ajurvédikus" - fogalmam sincs hogy ez miben nyilvánul meg, DE az illata isteni! Második ok, hogy szuper áron találtam rá az Euro Market-ban, ha jól emlékszem 280 Ft volt :) Szóval a minősége a szokásos szuper, szépen ápolja a bőrt és az illata is sokáig érezhető marad a bőrön. Mivel kicsit sűrűbb, géles az állaga ezért jó sokáig elég is volt. Azt hiszem jó vásárt csináltam vele, ideje lenne újra útba ejtenem az eurós boltot, mert ilyen áron kb. a drogériás saját márkás cuccai vannak csak....

Ti próbáltatok már ezek közül valamit? Hogy vált be nektek?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger