2013. július 22., hétfő

A hetem sminkekben - 29.hét

Szép kis nyári hét volt a múlt heti, igaz reggelente majd meg fagytam de délutánra már izzasztó hőség lett. Ehhez mérten nem is alkottam túl nagyot sminkek terén sem a héten. Ja és még mindig küzdök a szemhéjalapozóval...DE!
Találtam egy remek ötletet a neten, bele kell állítani a tubust forró vízbe így az anyag picit megolvad és lefolyik az oldaláról ami oda van tapadva. Szóval ezzel a módszerrel a héten még sikerült belőle kisajtolnom egész szép mennyiséget, és szerintem még a hétre is maradt benne! :)
 hétfő - barna
 kedd - rózsaszín
 szerda - szintén rózsaszín, tusvonallal
Csütörtökön úúúúgy elaludtam hogy csak na, így kimaradt a smink is meg kb minden más is.. na jó a kávé nem..
Szóval péntek - szintén barna
Hmm.. legyen mondjuk a kedd!


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

2 megjegyzés:

Eleni írta...

Kedd, szerda a kedvencem *.* de a többi is nagyon tetszik :)

Elíz írta...

Tök jó ez az újítás! :) Ismét szépek a sminkek!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger