2013. július 16., kedd

Csajos kütyük amikre szükségem van

Tetszik vagy sem, nőként rengeteg kütyüért képes vagyok rajongani! Így volt ez az okostelefonokkal is, a legújabb dizájner kávéfőzőkkel és persze a legalapvetőbb női elektronikai cuccokkal is. Most ez utóbbiakból hoztam egy válogatást.

Amire a legégetőbb szükségem van (vagyis lesz hamarosan...) az egy tutkó hajszárító. Próbálok valami olyat találni ami eléggé multifunkciós és azt hiszem ez a szett lenne a legalkalmasabb számomra. Maga a hajszárító is nagyon tetszik, szeretem ha valami egyszerűen letisztult és elegáns formát kap, még ha "csak" egy ilyen otthon használatos dologról is van szó. Nem mellesleg tartozik hozzá számos kiegészítő is (igen, benne van az árban) szűkítő és diffúzor, valamint két hajkefe is. Azt hiszem egy ilyen készlettel nincs az a frizura amit ne lehetne elkészíteni.

A második ilyen dolog az egy epilátor. Sajnos az enyém már vagy 10 éves (atya ég...) és egyre nehézkesebb vele a szőrtelenítés. Már nem bánik el olyan jól a rövidke szálakkal, pedig pont ez lenne az epilátor lényege, hogy 3-5 mm-es szőröket is simán leszedi. Nos, az én öreg motorosom már nem és így tovább is tart vele a procedúra, többször át kell menni vele egy adott területen és van hogy csak elszakítja a szálakat. Ja, és már csörög-zörög :) Mivel a nyár közepén járunk így jó lenne beújítani egy frankó, szintén multifunkciós készüléket és ez a Remington nagyon tetszik nekem! Nedvesen és szárazon is használható, van rajta világítás (ezt imádom, az én kis öregemen is van) borotvafej és számos extra tartozék is van hozzá.
A harmadik annyira nem is tartozik a kütyü kategóriába, bár van benne egy UV lámpa...ebből gondolom már kitaláltátok hogy ez egy otthoni gél lakkozásra alkalmas készlet. Nagyon szeretném kipróbálni a gél lakkozást és szeretném magamnak csinálgatni otthon. Szerintem nem lehet olyan nagy ördöngösség magunknak megcsinálni, jó, biztos az első pár próbálkozásnál felhólyagosodna vagy valami, de szerintem ebbe is bele lehet jönni mint az otthoni gyantázásba. Nagyon élvezném szerintem a procedúrát, amúgy is szeretek festegetni és ez legalább megerősítené a körmeimet is.

Nekem ennyi az álom listám kütyü téren (persze jó lenne még egy tablet is...) remélem hogy hamarosan valamelyiket kipipálhatom majd. 

Nektek mi az amire most nagyon fáj a fogatok? Akár úgy is hogy igazából nincs is rá szükségetek!


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

4 megjegyzés:

PAncsi írta...

Nyugodtan vágj bele a géllakkozásba! Akinek van kézügyessége, türelmes-aprólékossága az meg tudja csinálni. Ha használsz Bondert (én a Master Nails Master Bond termékét használom), és megcsinálod az előkészítő lépéseket is (már miért ne tenné az ember), akkor még csak nem is fog fellevegősödni. Így nem levegősödött nekem sem, pedig régen amikor műkörmös csinálta a körmeim, rendszeresen megtörtént.
Az én kütyüs kívánságlistámon jelenleg egy ultrahangos - ionos bőrápoló készülék szerepel. Még nem tudom mikor lesz az enyém, lehet csak ősszel, de előbb-utóbb vásárolok egyet magamnak :-)

Anett írta...

PAncsi: köszi a biztatást, pont ma olvastam nálad (sokadszorra is) a gél lakkozásról :) és felírtam miket használsz :) Még rágódom rajta picit, lehet hogy őszig halasztom én is, de nagyon kéne már egy ilyen szett!

PAncsi írta...

Nem feltétlenül kell Crystal Nails termékeket vásárolni, érdemes megnézni Djkaty ilyen témájú bejegyzését is, ő is már régóta saját magának csinálja a körmöket (most épp ő is géllakkozik).
A hangsúly a megfelelő előkészítésen van, ha szépen megtapad, lehet akár másfajta anyagot is venni.
Ősszel jön az Essence készlete is, de én valahogy abban nem annyira hiszek - profi alapanyagokban jobban bízom.

mdollasnails írta...

ez a gél lakkozás engem is érdekel.nekem egy epilátor kéne de nem merem megvenni.félek,hogy fájni fog és a sarokban köt majd ki :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger