2012. szeptember 26., szerda

Angry birds nail - őszi körömlakk verseny!

Ezzel a manikűrrel neveztem Laruskabee őszi körömlakk versenyére, (szavazás ITT) nagyon tetszett a témaválasztása, mert sok mozgásteret enged a pályázóknak hiszen a 7 főbűn mind mást képvisel, eltérő karakterek csak a bűn közös bennük. Nagyon sokat gondolkodtam hogy mit is készítsek el, végül a gyermeki énem győzött, íme az elkészült manikűr:
Igen, Angry Birds, a játék amit sokan imádnak és valószínűleg ugyanannyian utálnak is. Én az előbbi kategóriába tartozom, nagyon szeretem ezeket a cuki madarakat ahogy szinte már kétségbeesetten küzdenek a gonosz malackák ellen - akik szintén irtó cukik!
A verseny Facebook-on zajlik, az elkészült műveket ITT tudjátok megnézni, nézzétek meg milyen szuper manikűrök készültek és a nektek tetszőre nyomjatok egy lájkot!

És hogy miért pont ezt választottam? Mert a harag szerintem egy pozitív érzelem - legalább is abból indul - mert a legtöbb esetben arra haragszunk csak akit szeretünk és megbántott minket (nem keverendő a gyűlölettel, utálattal stb.). Az Angry Birds madárkái pedig amellett hogy létezésük alapja a harag nagyon szerethető figurák és mosolyt csalnak az ember arcára.



Ez aztán kimutatta a foga fehérjét... :)
A jobb kezem nem díszítettem ki ugyanígy, egyszínű piros alapot kapott amelyre az anger azaz harag szót írtam - minden ujjamra egy betű került.
Felhasznált lakkok:
  • Aston matte nail polish - 4
  • Essence nail art twins - Bonnie
  • Catrice - London's weather forecast
  • Essence pro white tip painter
  • NYC - Chelsea Cherry
  • Essence Colour&go - Galactic black
  • Rose nail nail art polish - black
  • Rose nail- 85

Ti szeretitek ezt a játékot? :)

5 megjegyzés:

Viki Esztergályos írta...

Annyira cukik! :-)

Csipkelány írta...

szuper lett :) :) bár nem szeretem ezt a mesét, de a körmök jók! ügyes vagy nagyon!!!

samelike írta...

Ment a like, szuper ötlet!!! :)
Sok sikert a versenyhez!

Anett írta...

Köszi lányok! :)

Vikii írta...

el is mentettem. nagyon szupi lett :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger