2018. október 30., kedd

Újdonságok a fürdőszobámból - 2018 október


Végre, újra vannak újdonságok a fürdőszobámban, méghozzá olyanok, amik nem csak úgy bekukkantanak, hanem huzamosabb ideig maradnak is. Bár nem minddel vagyok maradéktalanul elégedett, de mégis, jó kis csapat gyűlt itt ma össze! Ha kíváncsiak vagytok mely termékeket imádom, melyiket szeretem és mik azok ami annyira nem váltak be nekem akkor tartsatok velem ebben a bejegyzésben!


 Lesz itt arcápoló termék, nem is egy, valamint egy kis hajápolás és testápolás is.


Inecto Bamboo sampon és balzsam


Ezt a két új hajápoló terméket tesztelésre kaptam, nemrég debütált nálunk ugyanis ez a bambuszos termékcsalád. Ez egy hajerősítő sampon és balzsam, mindkettő illata nagyon kellemes, kissé friss, de van benne egy édes vonulat is. A sampon állaga nagyon fura, zselés, és mikor kinyomom a tenyerembe ahogy elengedem a flakont már vissza is húzza magát, értitek, visszacuppan a flakonba :) de ez csak érdekesség, nem ez a problémám vele. Hanem hogy az én hajamnak egy nehéz termék, nincs szükségem hajerősítésre egyébként, mert vastag szálú és sok is a hajam. Szóval mondhatjuk hogy nem nekem készült, én maradok az argános verziónál, számomra az a tuti. De ha Ti vékony szálú és gyenge hajra kerestek terméket akkor egy próbát megér.


Alterra kávés body peeling


Vagyis testradírról van szó, aminek elsőre kicsit fura volt az illata, mert nem az a megszokott tömény kávéillat, hanem egy egészen finom, kissé édeskés illat, így azok is próbálkozhatnak vele akik különösebben nem kedvelik a kávét. A szemcséi nagyon kellemesen radíroznak, olyan közepes méretnek mondanám, én arcra nem használnám, ahhoz nekem túl durva, de nem is erre találták ki. Ezt is tesztelésre kaptam egyébként, másik két "hagyományos" tusfürdővel egyetemben, de azok olyan kis semmi extrák, illatban jók, de ennyi. Ez viszont amellett hogy natúr termék, még jó is!


Nivea bőrfinomító arcradír


Ezt egy impulzusvásárlás közepette vettem, arcradírt kerestem de gyorsan (gyerekekkel voltam...) lekaptam hát a polcról. Normál, vegyes bőrre ajánlott, akár napi használatra is. Eleinte nem különösebben kedveltem, de így a vége felé haladva egész megkedveltem. Minden nap használom szinte és egyáltalán nem szárítja a bőröm, nekem ez külön piros pont. A szemcséi kellemesen radíroznak, nem karcolnak, tényleg kellemes érzés az arcomnak akár minden nap is. 


Schüssler bőrfeszesítő testápoló 1+11


Ez a termék egy meglepetésdobozzal került hozzám, magamtól egyébként még sosem vásároltam a márkától semmit, de több meglepiboxban is benne voltak, így már több terméküket is ki tudtam próbálni. Ez volt eddig a legjobb, imádom az illatát, az állagát és azt is amit a bőrömmel tesz! Nagyon hamar beszívódik, ezt nem lehet túladagolni, sosem üt még meg a bőröm felszínén! Használata után nagyon puha és rugalmas lesz a bőröm, imádom. Terhességi csíkok és striák kezelésére különösen ajánlott a benne lévő sóknak köszönhetően.


Yamuna anti-aging maszk csipkebogyóval


Nagyon szeretek mindent ami az öregedésgátlással kapcsolatos, így nagyon örültem hogy lehetőségem nyílt tesztelni a Yamuna új, por állagú arcmaszkjaiból ezt a típust. Nagyon érdekes ez a por állag és összességégben szuper, hogy magadnak mindig frissen keverheted ki a felhasználni kívánt mennyiséget. De hogy őszinte legyek nekem ez macerás. Teljesen hozzászoktam - mondhatni el lettem kényeztetve - hogy csak kinyitom a fátyolmaszk tasakját, felsimítom az arcomra és kész. Nem kell kutyulgatni, méregetni, kevergetni és még könnyen le is tudom rántani magamról ha a gyerek közben felébredt. Ezt a maszkot viszont ki kell kísérletezni hogy mennyi vízzel a legjobb az állaga számunkra, és aztán még meg is kell várni hogy megszilárduljon és viszonylag nagyobb darabokban le tudjuk szedegetni az arcunkról. Amúgy a bőröm szerette, puha és egységes lett a bőröm felszíne tőle, és mintha még fehérítő hatása is lenne, szóval szuper a cucc, csak nekem macerás.



Ti próbáltátok már valamelyik terméket?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger