2018. október 25., csütörtök

Felfrissülés a szemnek - Garnier szemmaszkok | Teszt


Várható volt hogy a Garnier a sikeres fátyolmaszkok után kijön valami újdonsággal, amihez ráadásul nem kell messzire menniük, így megszületett a fátyol szemmaszk, ami pont azt adja meg a bőrünknek, ami a "sima" szövetmaszkokból kimaradt. Merthogy azokat szemkörnyékre nem lehet feltenni ugye. Ugye?



Ezt mondjuk nem annyira értem miért lenne olyan nehéz megalkotni egy olyan textilmaszkot, amit szemkörnyékre is lehet alkalmazni, bár belátom hogy a szemünk körüli vékony és érzékeny bőrnek nyilván mások az igényei mint az arcunk többi részének. Nincs tehát ezzel gond, főleg mos, hogy a drogériákban is elérhetővé váltak jófajta szemre való termékek. Ezek közül most két viszonylag újdonságot fogok elemezni, nem mást mint a Garnier két, erre a területre kitalált termékét.



Garnier Skin Naturals Moisture+ Fresh Look


Elsőként ezt a narancsos változatot próbáltam ki, amiben hyaluronsav is van a feszesebb bőr érdekében. Azt írja a csomagolás hogy a frissebb hatás érdekében használat előtt betehetjük a hűtőszekrénybe, de én ettől most eltekintettem, majd inkább nyáron. A termék azt ígéri hogy ápolja a szem alatti területet, javítja az arcbőr minőségét és vitalitását. Emellett csökkenti a duzzanatokat is, amire most nekem egyébként szükségem is volt, pedig nem jellemző rám a duzzadt szemkörnyék és a karikák sem.




Őszintén szólva egyetlen pozitív hatása volt, mégpedig hogy szépen megnyugtatta a felpuffadt szem alatti karikáimat, lehúzta a duzzanatot és tényleg frissebb lett tőle a tekintetem. Persze, hidratált is, de igazából már este fürdés után ugyan úgy nyúltam a szemkörnyékápolómért, mint bármely más napon. Vagyis kb egy napig tart a hidratáló hatása, de ha ezzel megbarátkozunk, akkor egy egész szerethető termékről van szó.


Garnier Skin Naturals Moisture+ Smoothness


Ez a maszk szinte teljesen ugyan olyan mint az előző, azt leszámítva, hogy ez a teljes szemkörnyéket lefedi, tehát nem csak a szem alá kell feltenni, hanem körbeveszi a szemet, így a teljes területet lefedi. Ennél jobban éreztem a hidratáló hatást, a hyaluronsav mellett kókuszvizet tartalmaz, ami az illatán nem annyira érződik - mármint nem kókuszos - de mindenképp nagyon frissítő. Ezt is 15 percig kell fent hagyni mint az előbb említett narancsos verziót, ez is szépen lehúzta a kis duzzanatot a szemem alól, szóval ha a kettő közül kellene választanom akkor a jobb hidratáló hatás miatt - és mert az egész szemkörnyéket lefedi - én mindenképp emellett döntenék.





Egyébként egy árban mozog a két termék, 750 Ft körül kapható például a Notino webshopjában, köszönöm nekik, hogy kipróbálhattam őket!


Ti próbáltátok már ezeket a termékeket?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger