2018. március 5., hétfő

Belleza castillo állatos arcmaszkok | Teszt


Újabb állati arcmaszkokat teszteltem, ha kiváncsiak vagytok milyenek akkor kattintsatok tovább!



Pig Collagen mask

Ezzel a kis malackással kezdtem az ismerkedést. Az anyaga nagyon puha, tényleg fátyolszerű, kicsit nehéz volt széthajtani. Kellően nedves, bőven kapunk hozzá szérumot de nem kell tartani a csöpögéstől, egy kevés maradt a tasakban csak. A mintája nem tetszik, nem nagyon látszik az arcon semmi a malackából, csak egy egybefüggő rózsaszin paca. 20 percig hagytam fenn és ez idő alatt egyáltalán nem éreztem hogy a maszk száradna vagy veszitene nedvesség tartalmából, de a bőröm is beszivott belőle amennyit csak tudott. Végeredményben egy puha és hidratált bőrfelszint kaptam. Bár azt hozzátenném hogy a maszk levétele után nagyon sok szérum maradt még az arcomon és elég sokára tűnt el az a ragacsos érzés utána, legalább fél óra kellett neki. A hatékonyságával viszont elégedett voltam, simább és egyenletesebb lett tőle a bőröm, az illata is kellemes volt.




Tiger anti-wrinkle mask

Ez már sokkal jobban tetszett, kinézetre is jó a mintája (#marhafontos #ofkorsz ) és a maszk anyaga is kicsit tömörebb volt, könyebben lehetett feltenni az arcra. Viszont ebben még több szérum kapott helyet, az egy dolog hogy a tasakban rengeteg maradt (már bánom hogy nem tettem be a hűtőbe későbbi felhasználás végett....) és még a maszkból is rendesen csöpögött mikor próbáltam feltenni. Egy picit hagytam kicsöpögni előtte nehogy baj legyen...de igy is 15 perc után le kellett vennem mert láttam hogy egy kis csepp elindult a szemem felé. Ennek a formulája is jobban tetszett, könnyedebb volt és pikk-pakk bemasszíroztam a maradványokat a bőrömbe, nem volt utána ragacsos érzet. A hatása ugyan olyan volt mint a malackásé, a bőröm simább és egyenletesebb lett tőle.




Ti szeretitek az ilyen mókás fátyolmaszkokat?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger