2017. október 17., kedd

Tapasztalataim a Dr. Chen fátyolmaszkokról | Teszt


Ha drogériába visz az utam az fix hogy felmérem milyen is a fátyolmaszk kinálat ott. Igy akadt meg a szemem ezeken a nagyon zöld csomagolású Dr. Chen fátyolmaszkokon is.


Nagy rajongója lettem ezeknek a fátyolmaszkoknak, ha tehetem mindig csempészek a kosaramba belőlük - akár online is! - igy mostanság elég sok ilyen teszt bejegyzés látott napvilágot a blogon. (és még mennyit tervezek...) Rajongásom nem áll meg a nagy, jó hirnevű márkáknál, miért ne adhatnánk esélyt valami kevésbé ismert példánynak is. Igy mikor megláttam hogy a Dr. Chen patika is készit ilyen maszkokat és egész kedvező áron árulja, egyből be is tettem a kosárba kettőt. 


A maszkok külalakra és a szérum állagára tekintettel tök egyformák, mindkettő vékonyabb textilből készült, jó sok helyen be van vágva és nagyon nedves. Olyannyira teli van szérummal hogy vigyázni is kell vele, főleg kivételnél, nehogy végigcsurogjon mindenen. Arcra felhelyezve persze már nem folyik belőle a termék, viszont a sok bevágásnak köszönhetően nem tudtam szépen feltenni az arcomra. Kicsit mindig és mindenhol feltorlódott, egymásra lógtak a részek, nem feszült rá szépen a bőrre. Bár gondolom ez inkább csak esztétikai problémát jelent, meg egy kis bosszúságot és több időt igényel feltenni.

Aloe vera kivonat és Q10
Ezt is nehéz volt felhelyezni a sok bevágás miatt, de ez legalább nem lógott és mozdult el a helyéről mint a tesója. Ebben a szérum is kicsit higabb volt, sokkal könyedebb állagú, igy lehet hogy a maszk levétele után sokkal kevesebb "anyag" maradt a bőrömön, és azt a keveset is viszonylag hamar bemassziroztam az arcbőrömbe. Nem volt szükség lemosásra vagy törlésre utána, egy pici ragacsosság maradt ugyan de hamar elmúlt ez is. Az arcom frissnek és üdének éreztem utána.


Szőlő kivonat és Q10 maszk
Volt egy furcsa illata, azt reméltem szőlős lesz de inkább a zöld dióhéjra emlékeztetett. Elég nehéz volt feltenni a sok bevágásnak köszönhetően és az államnál többször el is kezdett lógni, mindig vissza kellett simogatnom. A maszk levétele után a bőrön maradt szérumot próbáltam maradéktalanul bemasszirozni az arcbőrömbe de nem sikerült, nagyon sok maradt rajta, igy egy vattakoronggal letöröltem a felesleget. Egy pici ragacsos érzés maradt utána amit elég sokáig éreztem. Összességében a bőröm puha és élettel teli lett tőle, sokkal rugalmasabbnak éreztem tőle a bőröm.


Így néztek ki felvéve:)



Ti próbáltátok már ezeket a maszkokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger