2017. október 11., szerda

Azok a boldog kuponnapok... #GlamourNapok


Az őszi Glamour napok mondhatni teljesen hidegen hagynak, de mégse! Mert nem mehetek el szó nélkül a remek kupon felhozatal mellett. De ne siessünk ennyire előre, kezdjük az alapoknál, magánál az újságnál.



Az az igazság ha bottal ütnének se adnék a Glamour magazinért egy ezrest. Nem is értem miért kell drágábban árulni mint általában, persze csak azért mert van benne pár extra oldal kupon. Jó, persze a terjedelme is extra ilyenkor, van vagy 300 oldal, amiből nettó 200 valamilyen reklám (nyilt vagy bújtatott) a másik 100 oldalon meg megtudhatnám végre milyen divatbűnöket követtek el a celebek vagy hogy hogyan crusholjam meg a crushomat végre hogy a crushunk kialakuljon. Vagy valami ilyesmi. Szóval azt az ezrest inkább egy kóbor kutya szájába teszem, vagy valami ilyesmi.

De térjünk is át a kuponokra. Azt tudjuk hogy az üzletek szeretnek akciózni, már szinte minden hétre jut valami akció, valahol mindig vannak plázás kuponnapok, meg szezonális és szezonközi leárazások is. Ehhez jönnek tehát hozzá ezek a remekbe szabott, nagyon jól kitalált és feltálalt Glamour kuponok. Nem fogok konkrét márkákat irni, csak kupon tipusokat, hogy nekem mik a kedvenceim, amiket BIZTOSAN el fogok lőni az idei őszi heppeningen #se.

1. A "csak 25 ezer forint felett érvényes" kuponok
Aham, tehát ha "csak" egy tízezer forintos rúzsért ugranék be hozzátok akkor már nem is számitok jó vevőnek, akkor már nem kell "jutalmazni" az óriási akcióval, és különben is vigyem máshova azt a kevéske kis pénzem. Oké, köszi, meglesz! Ehhez szorosan kapcsolódik az a tipus amikor kikötik hogy legalább 3 terméket kell náluk vásárolni ahhoz hogy beválthasd a kupont. Oh WTF....

2. A "kivéve" kuponok
Tudjátok amikor a rettentő nagy 20%-os kedvezményt bármire beválthatod az üzletben, kivéve a:

  • karácsonyi termékek, 
  • az új kollekciók,
  • a már leértékelt termékek,
  • az ajándékcsomagok,
  • a nagy (családi) kiszerelésű termékek,
  • a kicsi (utazó) méretű termékek,
  • az 1-et fizet 2-t kap akciós termékek,
  • a piros csomagolású termékek
...és akkor ott állsz az üzletben és 20 percig azon gondolkozol hogy akkor végül is mi a fenére váltsd be azt a rettentő nagy kedvezményt amit adtak.

3. A "csak az üzletben érvényes" kuponok
Amikor az adott márkának van webshopja is, de persze oda nem érvényes a kupon mert hát rohadjál meg hogy nem veszed a fáradságot hogy elzarándokolj hozzájuk még legalább 3 barátnőddel, és inkább otthonról a kanapéról szórnád a pénzt. Főleg ha üzlet meg csak Budapesten van, kellett neked vidékre költöznöd!

4. A "csak egy termékre vonatkozó" kuponok
Végül is miért lenne buli ha 5 ember felvásárolná az adott márka összes termékét, mikor 100 kiéhezett nő is ölheti egymást a pult előtt tülekedve hogy vajon mi maradt még az állványon. Mert újratölteni jó eséllyel úgysem fogják, főleg nem menet közben...

5. A "bizonyos termékkörre vonatkozó" kuponok
Amikor az üzletben tetőtől talpig mindent lehet kapni, még kitömött állatot is, de a kupon csak és kizárólag üvegcserepekre érvényes. Hátköszi... értem én hogy az üvegcserép mocskos drága és alig fogy, igy ösztönözni kell egy 20%-os giganagy kuponnal a jónépet hogy megvegye.

Amúgy meg én is fogok vásárolni ezt-azt a Glamour napokon, főként tisztitószereket, online rendelve persze, mert elkényelmesedtem :) ezeken túl még zokni, harisnya ilyesmik vannak felirva, persze leginkább a csajaim részére.

Ti mentek kuponozni most?

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Hát ez nagyon igaz!

Unknown írta...

Hát jah, megyünk. Pasassal, mert kinézett magának pár cuccot, amik elég drágák, és akkor már mért ne kuponnal vegyük meg alapon. Szerintem a lelkesedés körülbelül az első boltban kipukkad majd, és én meg mehetek tovább egyedül a drogériába összeszedni az őszi-téli muszájcuccokat. A nagy őszi-téli gardróbfrissítést, ami most tényleg szükséges volt mindkettőnknek, és spóroltunk is rá, azt letudtuk a tömegek előtt még múlt hétvégén. Sok cucc volt eleve akciós, a többi meg megért annyit, hogy ne kelljen az életünkért küzdeni, tekintve hogy pasas utálja a tömeget és a vásárlást is:). Viszont rájöttem, hogy le vagyok maradva, mert még nem néztem végig a kuponlistát:(. Valahogy nem fűlik a fogam hozzá---

Sil írta...

Nem kell megvenni hozzá a Glamourt, benne vannak a kuponok az eheti Kiskegyedben is, és az csak 395Ft. (Az újságot meg lepasszolom a nagymamámnak, win-win.)
Én nagyrészt letudtam már ma online a Rossmannál a bevásárlást (beraktározok ilyenkor a hajfestékemből meg tisztítószerekből meg ilyesmikből), plusz szerintem benézek majd még a Müllerbe, a 20%-os kupon jól szokott jönni a családnak a karácsonyra szánt ajándékcsokik és bonbonok megvételekor. Ruhaboltba biztosan nem teszem be a lábam ilyenkor.

Anett írta...

Sil: tudom, Kiskegyedet vettem én is :) nálam is az online Rossmann játszott, imádom, nem kell cipekedni, nem kell lökdösődni! Én még C&A -ba akarok benézni szombaton, de majd meglátom mennyien lesznek...

Anett írta...

Timea Kiglics: a pasid egy hős ha egyáltalán beteszi a lábát egy plázába :) Komolyan már csak az erős idegzetűeknek való ez :)Egyébként tényleg akkor éri meg leginkább kuponozni ha az ember egy drágább cuccot nézett ki magának.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger