2017. augusztus 22., kedd

Az én tavaszi - nyári illatom


Még év elején olyan illatot kerestem ami nem túl tolakodó és erős, gondolván a tavaszi - nyári időszakra mikor majd meleg lesz és a baba miatt sem épp előnyös ha valami brutál illatot viselek magamon. Igy esett a választásom a Victoria's secret egyik testpermetére, a mangós verzióra.


Bevallom ruhák terén engem teljesen hidegen hagyott ez a márka, persze nem véletlen, hisz nem én vagyok a célcsoportja. Viszont az illataikra kiváncsi voltam, annyi jól hangzó kombinációt kitaláltak hogy nagyon nehéz volt a választás. Végül győzött az édes utáni vágyam és egy gyümölcsös verziónál kötöttem ki és nem bántam meg.


Ugyebár ez egy testpermet tehát nem várható el tőle hogy túlzottan tartós legyen, vagy 10 méterről is érezhető, nekem ezzel nincs is bajom a fentebb leirtak miatt is például. Szóval az intenzitásával és a tartósságával elégedett vagyok, ruhán tovább érezhető de bőrön is kibir pár órát simán. Én nagyon szeretem az édes illatokat, főleg ha azok valami gyümölccsel vannak kombinálva, igy nálam jó választásnak bizonyult ez az illat.


Ellenállhatatlan, friss illat a mangó és a hibiszkusz illatával. Frissítő formula, mely kondícionáló aloe verat és nyugtató kamillát tartalmaz.



A mangó mellett nekem egy kis vanilia is kiérződik belőle, bár ez nincsen benne, szóval gondolom az édességének köszönhetően érzem ezt csak. Nagyon kellemes viselet volt még a nagy nyári ezer fokokban is, nem éreztem azt hogy megfojt a töménységével. Általában egyébként a ruhámon használom igy kicsit olyan mintha valami extrább öblitőt használnék a mosáshoz, szerintem nagyon kellemes. És bár ezt használtam egész tavasszal és még most nyáron is, szinte alig fogyott belőle valami, én két fújást szoktam csak tenni, és igy szinte csak a harmada fogyott, szóval jó sokáig elég lesz ez a nagy kiszerelés (250 ml).


Ti próbáltatok már valamilyen Victoria's secret illatot?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger