2014. május 5., hétfő

Rózsaszín/zöld tavaszi smink

Múlt héten kivételesen egy kicsit extrább sminket készítettem. Na nem kell azért annyira nagy dologra gondolni hiszen munkába indultam, de azért jól esett egy kicsit színesebb sminket viselni.

Így készült:

  •  A szemhéjam lealapoztam a szokásos módon majd egy kis fehér szemceruzát vittem fel.
  • Egy kis matt világos barnát dolgoztam el a mélyítővonalon hogy könnyebben tudjak majd satírozni ezen a részen
  • Belülről kifelé haladtam a színek felvitelével, rózsaszínnel kezdtem majd a szemhéj közepénél zöldre váltottam. Egy kis arannyal satíroztam egybe a színeket.
  • A külső V-ben egy szintén fényes sötét barnát dolgoztam el.
  • A belső szemzugba és a szemöldök alá egy kis kiemelő színt tettem.
  • Megrajzoltam a szemöldököm és spiráloztam végül.
  • Az arcomra korrektort és púdert használtam csak a kritikus területeken, majd egy matt pirosítóval egy icipicit átmentem az arccsontomon.
  • A számra egy halvány rózsaszín szájfény került.

 Ezúttal nem használtam sem szemceruzát sem pedig zselés tust mert (nem volt már időm rá) nem akartam elnyomni ezeket a cukorka színeket olyan erős fekete színnel.


 Velük készült:



Hogy tetszik nektek a rózsaszín a zölddel?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

6 megjegyzés:

Smejka írta...

Nagyon szép, nem is gondolná az ember, hogy milyen jól összeillik ez a két árnyalat. :)

PAncsi írta...

Nekem is tetszik! Eszembe nem jutott volna őket összepárosítani, pedig nagyon jól néznek ki együtt :)

Anett írta...

Köszi lányok :)

Njoythestyle írta...

Rendkívül jól harmonizálnak egymással, szupi szemfestés lett! :)))
Pusza: Reni

djkaty írta...

Csodás smink lett, első látásra azt hittem, a Sleek Oh So Special palettával készült, nem is gondoltam, hogy ez az Undressed-del is összehozható. Tessék sokszor ilyet viselni, mert nagyon jól áll! :-)

djkaty írta...

Áhá, hogy a Permanent Khaki! Na, őt első olvasásra nem szúrtam ki. Mindegy, a lényeg, hogy csodaszépek együtt :-)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger