2014. május 8., csütörtök

Áprilisi kedvencek + VIDEÓ!

Eltelt egy elég uncsi hónap a sminkelés terén ugyanis a jóóól bevált, ezer éves kedvenceim használtam végig, úgy mint a MUA Undressed paletta, Color Tattoo...uncsi...mondtam én! Ezért ez a kedvences poszt most rövid lesz mert nem akarom ismételni magam :)
Viszont azért volt öröm is áprilisban, ugyanis volt Glamour napok, és megérkezett az Ebay-es ecsetkészletem is és ismét felfedeztem két rég elfeledett szuper terméket amik csak arra vártak hogy "kenjem" őket!
Garnier fructis miraculous oil
G-napokon extra kedvezményesen, kb 900 Ft-ért jött hozzám ennyit nagyon megért. Hajolajam már rég nem volt és mivel i-i-imádom ezeket így nagy szükségem volt rá! Hővédős is, és extra fincsi illatú szóval rá esett a választásom. Nem ez a legeslegjobb amit eddig próbáltam, de nagyon szerethető termék. Kicsit több fényt várnék tőle, de amúgy ötös!
Balea med deo roll-on balsam
Hát ez egy olyan kis kellemes termék, pont amilyet kerestem! Én ugyanis golyós deót csak fürdés után használok - nem tudom miért de jól esik egy kis extra illatot adni magamnak (remélem más is használ rajtam kívül még fürdés után deót, ne érezzem magam egyedül...) ez egy alumínium só mentes, nagyon kellemes, kissé géles állagú dezodor. Én nem azért vettem hogy izzadást gátoljon - de nyáron persze nem árthat ez sem, szóval "csak úgy" teljesen korrekt!
Paese colore mio lipgloss
Ez az "extragyorsan kell valami a számra" szájfényem. Itt írtam róla részletesen. Nagyon kis könnyed és a maga nemében egyszerű is, semmi csillám, semmi extra fény, önmagában és rúzs felett is jól működik és nem szárítja sziklára a szám. Egész hónapban kentem :)
Kabuki ecset Ebay-ről
Ez egy 5 darabos szett része, és ez a kedvencem az öt közül. Korrektorral és BB krémmel is tökéletesen működik, annyira szépen lehet vele dolgozni! Nem hullik a szőre, elég puha is, nem mondom lehetne tömörebb is, meg dizájnosabb a külleme...De kb 2000 Ft volt az öt darab szóval jobb ha csöndben maradok. Érdekelne esetleg valakit egy kis bemutató az 5 ecsetről?
Avon Luxe ajakrúzs
Pont annyira lila amennyit bevállalok a munkahelyre is. Elég krémes és szép fénye van, nagyon kellemes viselet. Szegényt elhanyagoltam az utóbbi időben, de az április csak az övé volt ha rúzsozni támadt kedvem. Volt amikor megspékeltem egy kis csillámos szájfénnyel vagy egy rózsaszínessel, egyszerűen mindennel jól mutat!

A videót itt tudjátok megnézni:

Nálatok hogy alakult az április? Uncsi volt vagy felfedezős?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

1 megjegyzés:

Vincze Mariann írta...

Engem érdekelne egy bemutató az ecsetkészletről és egyszerűen meseszép az Avon rúzs! :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger