2012. február 8., szerda

Valentin nap kicsit másképp #2

Most egy másik oldalról közelítettem meg ezt a Valentin napi smink témát...Szóval, ha mégis valahol ünnepelnék én úgy vagyok vele hogy a sminkem és a ruhám is olyan legyen amiben jól érzem magam (és illik az alkalomhoz). Hogy valami romantikus is legyen a dologban ezért virágos felsőt választanék, a kedvenc türkiz virágos felsőmet. Ehhez pedig az alábbi sminket álmodtam meg:

1. Alapozás: arcra Garnier BB krém, szemhéjalapozónak pedig az Elf alapja.

2. Színes alapnak a NYX JEP Milk (mozgó szemhéjra) és Iced mocha (külső V és mélyítővonal) árnyalatát használtam, ezeket összedolgoztam egy korrektor ecsettel. Ami az ecseten maradt azt az alsó szempillák tövébe tettem.


3. Egy türkiz színű pigmentet (NYX Ultra pearl mania - Turquoise) vittem fel a mozgó szemhéjra, a mélyítővonalba pedig egy matt barnát (Rimmel) dolgoztam el.

4. Az alsó szempillák tövébe is ezeket a színeket vittem fel csak épp nedvesen, amihez szemcseppet használtam - azért hogy intenzívebbek legyenek a színek és hogy ne szálljon a festék a szemembe :) Kb. 1/3-ig a türkizt majd kicsit összemosva a sötétbarnát.

5. A belső szemzugba és a szemöldökcsontra kiemelő színt vittem fel. A Mystic lemont használtam de egy fényes barna is szuperül állna hozzá.


6. Fekete szempillaspirál jön (Elf mineral infused mascara), ugyanúgy ahogy az előző Valentin napi sminknél: belül egy rétegben kívül minimum háromban :)

7. Az arcomra highlighternek szintén a Mystic lemon került, pirosítónak pedig egy sötétebb rózsaszín árnyalat (Miss Rose). Számra is egy sötétebb árnyalatot választottam (nem tudom miért...)
 
A végeredmény pedig ilyen lett:


















 Elvan a gyerek ha játszik.....

Lehet hogy a hétvégén készítek egy hagyományos Valentin napi sminket is - valami rózsaszín csodát :)
Nektek meg van már milyen sminket fogtok viselni Valentin napon?

8 megjegyzés:

Thündérke írta...

ez nagyon szép lett :$ és annyira jó, hogy passzol a felsődhöz :)

Robin írta...

Nagyon szép lett, végre egy nem rózsaszínű Valentin-napi smink! ;)

VIKTÓRIA'S STYLE írta...

nagyon szép lett, jól áll ez a szín :)

Zitu írta...

Nagyon szép!:)

samelike írta...

Dejó nagyon tetszik, főleg hogy élésben láttam a jumbokat használatban! A felsőd is nagyon szép!!!

Vattacukor írta...

Köszi lányok! Örülök hogy nem csak nekem jön be ez a nem "hagyományos" valentin napi smink téma :)

Marcsi írta...

Szép lett nagyon, jó választás volt hozzá az a felső :))

Monic írta...

Nagyon szép sminkeket készítesz, ízléses, elegáns. Végignéztem már az összeset, sok jó ötletet merítettem Tőled.
Egy kérés: nincs kedved a NYX JEP ceruzáidról egy postot írni? Régóta nézegetem őket, de még nem vettem egyet sem. Kíváncsi vagyok, hogyan működnek élőben, mennyire tartósak, stb.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger