2012. február 5., vasárnap

Miss Rose pirosító teszt

A múltkor teljesen véletlenül bukkantam rá erre a pirosítóra, amikor nagyon kerestem nem találtam sehol aztán lemondtam róla és el is felejtettem. Mivel a Miss Rose szemfestékeket nagyon szeretem gondoltam a pirosítójuk is megér egy próbát. És igen, megér :)
 Miss Rose excellence blusher (7004-052M)

 Vaku nélkül inkább barnás

Vakuval már sötétrózsaszín
Véleményem röviden:
- a csomagolása nem tetszik, elég gagyi és kicsit lötyög is a teteje
- lehetne valami normális neve az árnyalatoknak vagy legalább normális számuk
- 3 árnyalatot láttam belőle csak: ezt, egy sötétbarnát és egy nagyon világos rózsaszínt. Nem tudom hogy tényleg csak ennyi színben van-e, vagy az üzletből ahol voltam elvitték a többit.
- olcsó (én 400 forintért vettem, gondolom máshol is ekörül van) és ezért az árért viszonylag nagy mennyiséget kapunk. A NYX pirosítóm pl 6,4 g., az Essence pirosítóm pedig 5 grammos
- szerencsére csillám mentes a termék, enyhén arany fénye van.
- nagyon kevés kell belőle mert hiperpigmentált. Első próbálkozásra a szokásos módon végighúztam rajta az ecsetet majd fel az arcra és akkor jött az uhh... Nagyon finoman szabad csak hozzáérinteni az ecsetet különben képtelenség eldolgozni azt a nagy foltot amit hagy.
- a legjobbat hagytam a végére, nagyon tartós! Sima arcon (vagyis még alapozót sem tettem alá) még 8 óra viselés után is látható. Nekem eddig ez az eredmény csak krémes pirosítóval sikerült.

A héten már ezt használtam, a szerdai képeken látszik legjobban milyen is.

Van már Miss Rose pirosítótok? Szeretitek/szeretnétek?

2 megjegyzés:

Biu írta...

Nekem is van egy, egy barackos árnyalat, én kb 500 ftért vettem, és már csak az az egy volt amit megvettem, pedig vennék többet is, mert nagyon szeretem :)

Nóra írta...

nekem egy szép,élénk rózsaszín árnyalat van meg,csínján kell bánni vele,de nagyon szeretem :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger