2019. június 5., szerda

Dupla Notino unboxing videó!


Sziasztok!
Érkezett a Notino webáruháztól két csomagom is az utóbbi időben, ezekről szól most ez a videó.



Egyik felét már láthattátok blogbejegyzésben is, amiben a L'Oreal Cannes-i filmfesztiválra összeállított kis pakkját mutattam be. Ezt a bejegyzést itt találjátok: KATT

Az unboxing másik része viszont még nem debütált itt nálam, és hát szuper nyárias cuccokat sikerült összeválogatnom, alig vártam hogy megérkezzen a csomag és használatba vegyem őket. A legjobban talán azt a különleges fátyolmaszkot vártam, ami egy kicsit extrább és így drágább is azoknál amiket eddig próbáltam. Ez a Collistar Pure Actives mikromágneses maszk kollagénnel, hát kíváncsi leszek rá nagyon! A másik nagy favoritom ebből a csomagból a NYX OFF TROPIC szemhéjpúder paletta, ami 10 szuper nyári árnyalatot tartalmaz és már ki is találtam hogy milyen sminket hozok vele a youtube csatornámra!

A videót itt tudjátok megnézni:



* A videóban szereplő termékeket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger