2017. július 1., szombat

Pixibox - First impression videó!


Úgy gondoltam legyen ezúttal a hagyományos bontogatós, mi van benne jellegű videó helyett egy olyan amiben rögtön ki is próbálom élesben a termékeket, igy most egy ilyet láthattok a csatornán.


Ez amolyan "first impresson" jellegű videó lett, tehát nem egy hosszú távú használaton alapuló véleményt hallhattok benne és nem is sminkvideó! :) Ez a 2017 júniusi Pixibox egyébként egész jóra sikeredett, bár van benne olyan márka amit én kihagytam volna, mert szerintem nem ebbe a dobozba való hanem inkább a Bag-be (Bourjois) de összességében nem bántam meg hogy megvettem végül. Ha kiváncsiak vagytok az első benyomásaimra a termékekről akkor itt tudjátok megnézni a videót:




d

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger