2017. július 15., szombat

Mommy Mia 2. szülinapi kiadás - baby verzió (+VIDEÓ)


Nagyon vártam már a szülinapi Mommy Mia box érkezését, nagyon biztam benne hogy igazán különleges lesz az összeállitása.

Amikor a futár a kezembe nyomta a dobozt meg is lepődtem rendesen ugyanis nagyon nehéz volt, egyből duplájára is szökött a kiváncsiságom vajon mi lehet benne. Nos, ezúttal a baby verziót választottam és azt kell hogy mondjam a másik kettő összeállitás sokkal jobban passzolt volna hozzánk mert ebben a felét sajnos mi nem tudjuk kihasználni. 

Tejtároló zacskókra sajnos nincs szükségem, beállt a kereslet-kinálat egyelőre úgy tűnik, meg aztán se időm se energiám nem lenne a két gyerek mellett még napi szinten fejni is. Persze akinek muszáj annak muszáj, tudom én hogy sokan vannak ezzel igy, csak én nem. Nem használunk cumit se igy cumilánc sem kell nekünk, meg sterilizálós zacsik sem. Remélem sikerül elcserélnem ezeket a dolgokat egy anyukával a fórumon és akkor lesz egy egészen jó kis szülinapi meglepi csomagom.

Akit érdekel részletesen is mi volt a dobozban az megnézheti itt a videóban:




Nektek hogy tetszik ez az összeállitás?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger