2015. április 16., csütörtök

Manhattan quick dry körömlakk | NOTD

De rég is volt már lakkteszt a blogon! Ennek egyetlen magyarázata hogy ritkán festem a körmöm, és ha ki is van festve mindig csak a jól bevált, régi, könnyen/gyorsan kezelhető lakkjaim használom - fő a gyorsaság! De most gyorsan felavattam a Glamour napos szerzeményem, ezt láthatjátok most!
 A Glamour napokon csak egyetlen lakkot vettem, kicsit meg is bántam, tudtam volna még párat választani...de ki nem, ugye? Szóval ezt a Manhattan lakkot hoztam el, mert a pontokért kiváltható Manhattan neszesszerben volt egy ilyen quick dry körömlakk - az enyémben fekete - és rendkívül jó minőségű volt és kíváncsi voltam hogy a többi szín is ilyen jól muzsikál-e. Jelentem igen, de sajnos ebből a világosabb árnyalatból kell a két réteg, a feketéből elég volt egy is.

 Viszont állagra ugyan olyan a kettő, kicsit sűrűbb, krémesebb de könnyen kezelhető. A körmeimen tehát két rétegben látható, igy tökéletes a fedése. Mindkét réteg megszáradt egy perc alatt, kopogósra, ami szerintem a körömlakkok legnagyobb hiányossága szokott lenni.  A tartósságára sem lehet panasz, elég szépen igénybe lett véve és három napig még igy is nagyon szépen mutatott a körmeimen. Feldobtam egy kis nyomdázással - Just for fun - semmi extra és jól el is kentem...ejnye-ejnye Catrice quick dry top coat....


Ti ismeritek a Manhattan lakkokat? Nektek beváltak?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger