2015. április 20., hétfő

Labello lip butter | Teszt

Amikor megjelent a Labello lip butter kb mindenki egyből "ráharapott" csak én nem. Jöttek is sorban a jó vélemények róla míg végül egyik DM-es körutam során elcsábított és megvettem. Nem kellett volna.
Ugyanis nekem ez sajnos nem jött be. Nagyon nem.  A hiba biztosan az én készülékemben van, mert még Krémmánián is azt írják hogy finom visszafogott illata van. Nálam ugyanis már itt megbukott a dolog, mert ilyen mű kókusz illatot utoljára valamelyik fürdőszobai tisztítószernél éreztem. Mióta ezt szagoltam már a Bounty-t sem kívánom...
Valószínűleg a vazelinnek köszönhetően - ami első helyen áll az összetevő listán - én nem bírom elviselni az ajkaimon. Ránehezedik, nem szívódik be, csak ott ragacsoskodik rajta, persze végül a számban köt ki, hol máshol és még a nyelvemen is érzem azt a csúszós mű ízt és állagot.
Tégelyes kiszerelésének köszönhetően inkább otthoni használatra javasolt, szerintem, én maradok a táskában a stiftes megoldásoknál. Mivel ez hidratálni egyáltalán nem hidratál így otthon is eléggé mellőzöm a használatát. A Labello-val egyébként sosem volt bajom, a hagyományos formulát szerettem, szeretem mai nap is, nálam inkább az a befutó. Az árát tekintve sem volt egy olcsó beruházás, 900 Ft körüli áron szerintem ennél jobb ajakápolók is vannak.


Ti próbáltátok valamelyik illatot? Bevált?

2 megjegyzés:

Elíz írta...

Na jó, lehet mégsem veszem majd meg csak a cukisága miatt :D

Unknown írta...

Jó, hogy nem vonzott be :D pedig annyira jól néz ki!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger