2015. január 8., csütörtök

Beauty kedvencek 2014-ből (+VIDEÓ)

Nem túlzok ha azt mondom hogy ebben az évben is rengeteg szuper terméket ismertem meg, nagyon nehéz volt csak pár darabra szűkíteni a kört, de nem akartam órákig regélni és tényleg csak azt választottam be amik a "legek" voltak az évben, sőt, valamilyen szinten újdonságok is számomra, lásd például a bronzosítót :)

De lássuk előbb mi lett az előző évi kedvencekkel! Akit érdekel az vessen rájuk egy pillantást miket is szerettem nagyon 2013-ban, aztán nézzük mi lett velük 2014-ben!

A Morning energy arclemosó mikor elfogyott egy más fajtát vettem helyette amit nem igazán kedvelek így alig használtam belőle az év folyamán....így idén nem is lett kedvenc radírozós arclemosóm. A Vichy arcpermetet úgy ahogy van el is felejtettem pedig most hogy eszembe jutott legalább vehettem volna egy olcsóbb alternatívát helyette mert tényleg nagyon frissítő egy ilyen permet a nyári nagy melegben. Azt hiszem vissza kéne néha nézni a saját blogom.... Az Avon arcmaszkja továbbra is kedvenc, még egy icipici van belőle a tubus alján, ma este azt hiszem fel is kenem, kedvet kaptam hozzá! Most hogy megláttam az Elseve selymes olaját hirtelen elbizonytalanodtam hogy melyik is jobb, ez vagy az idei rózsás.... hát nehéz dönteni, de talán egy hajszálnyival inkább mégis a selymes olajnál maradnék, sokkal univerzálisabb az illata és táplálóbb is szerintem. Na tessék, máris elbizonytalanodtam hogy valóban kell-e nekem az a rózsás teljes kiszerelésben.... A rózsaszín karkötő szerintem egyszer sem volt rajtam az év folyamán és a DIY nyakláncom sem, valahogy idén inkább a nemesfémek felé húztam. A bronz CT terrrrrmészetesen idén sem maradhatott ki a kedvenceim közül, ez tényleg JÓ! A MUA palettát is használtam de a Sleek azért kicsit igényesebben néz ki, valahogy jobb ránézni és kézbe venni, de ettől még a MUA minőségben és ár/érték arányban szerintem továbbra is az egyik legjobb paletta gyártó. A kis monó/duó szemfestékek eléggé hanyagolva lettek nálam idén, pedig ez a Manhattan tényleg az egyik kedvencem volt! Az Avon Luxe ajakrúzsát is szeretem továbbra is és használtam is rendesen az év során, de valahogy idén a könnyed szájfényeké volt a főszerep nálam. Parfümök terén változatlanul a Lady million a kedvencem, tulajdonképpen bekerülhetett volna idén is a felsorolásba, szerencsére még egy pici lapul az üveg alján! A Mac pirosítója is kicsit háttérbe szorult 2014-ben ugyanis találtam egy színben sokkal jobban hozzám illő bronzosítót, egy igazi bronzosítót - ami be is került kedvencnek! A körömdíszítő kaviárokat totálisan hanyagoltam, sem időm sem türelmem nem volt velük foglalkozni, elsőre jó móka egyébként de nem napi használatra találták ki azokat a manikűröket... A két körömlakk viszont idén is sokszor előkerült, főleg nyáron.

A 2014-es kedvenceim pedig az alábbi videóban láthatjátok:

Nálatok mik voltak a 2014-es nagy kedvencek? És mi lett a 2013-as kedvenceiddel?  :)


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger