2014. december 30., kedd

Pink Gold from Mavala | Teszt

Még jóval karácsony előtt érkezett hozzám ez a különleges árnyalatú lakk, azóta próbálgatom és szeretgetem - eddig ugyanis nem volt még duokróm lakkom, de azt hiszem meg lehet szeretni őket!
 A Mavala márkáról eddig nem igazán hallottam, egy-két külföldi blogon felbukkant ugyan de elvétve. Egy svájci cégről van egyébként szó akik főként professzionális körömápolási termékeket gyártanak és persze emellett ilyen különleges körömlakkokat is. Én az Iparfüméria kínálatában bukkantam rá és mivel duokróm lakkokból nem állok jól így adtam neki egy esélyt. 

Persze előtte még kerestem színmintákat a neten és hosszas gondolkodás után egy világos árnyalatra esett a választásom mivel hamarosan csak rövid körmökkel nyomulhatok :) - vagyis már le is vágtam őket, így szerintem egy világosabb árnyalat jobban kihasználható számomra. De azért az a kék, nézzétek! Színminták ITT !!!
 Maga a lakk egy kis kiszerelés, 5 ml ami szerintem pont jó mennyiség ahhoz hogy az ember színekkel kísérletezzen. A kupakja is fényes, fémes hatású arany színű, ezzel is utalva hogy itt valami fényes dologról lesz szó. Ecsete kicsi és vékony, nem éppen kényelmes a használata. Viszont a lakk állaga pont jó, se nem túl folyós se nem túl tömény. Egy rétegben semmit nem mutat magából, kell a két réteg, sőt ha nagyon vékonyan kenem akkor a három is elkél. Száradása átlagos, nyilván a vékony rétegek hamarabb száradnak, ezért talán jobban megéri három vékonnyal dolgozni. Tartóssága szuper, a karácsonyi készülődős napokat simán bírta 3 napig, ami nem semmi!
A körmeimen két rétegben látható, szerintem jól kivehető a képeken hogy miért is pink gold a neve. Nagyon különleges ahogy néha rózsaszín néha pedig arany árnyalatúak a körmeim és mindkét esetben ott van a finom selyemfény.
 Tényleg különleges ez a fajta kettősség ami a dukróm lakkokat jellemzi, azt hiszem már értem miért szeretik őket annyian. Szerintem egy visszafogott díszítést is fel lehet rá dobni, nem nyomná el a lakkot, talán egy kis körömnyomdával hamarosan látható is lesz majd a blogon.



Ti szeretitek a duokróm lakkokat?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger