2011. július 21., csütörtök

Essence - You rock!

Félsiker.....
A limitált kiadásoknál mindig így járok, minden nap benézek a Rossmannba, van hogy több üzletükbe is és semmi. Csak olvasgatom hogy mások mit vettek, mik a tapasztalataik és a végén mire odajutok már több minden landol a kosárban mint amit elterveztem. Mondjuk nem szoktam megbánni az esetek nagy többségében, de azért jó lenne már ha nem a hozzám legközelebb eső üzletekbe kerülnének ki a cuccok utoljára.
Azért van ennek "fílingje" is, olyan ez a várakozás mint a karácsony :)

Lássuk miket vettem:
A bázis és a filc lettek tervezve, a körömlakk meg csak úgy jött hogy kell. Persze nem magától, olvastam véleményeket hogy hasonlít a Chanel Paradoxal árnyalatára- és tényleg! - mivel amúgy tényleg szép ez a szín, és ilyenem még tényleg nincs, és hát körömlakkból sosem elég így meggyőztem magam hogy kell. A meggyőzésre kb 2 percet szántam, hiába na...a körömlakkok a gyengéim :) Persze hogy ez az árnyalat már nem volt a polcon, na ezért lett ez félsiker...

Ezek jöttek velem:
Essence You Rock! Szemhéjfesték alapozó - 01 Rock chic's base, és Ajakfilc - 01 Let me in Rose

Ezt a képet pedig muszáj feltennem, olyan aranyos a háttérben ez a cica. Amúgy ez az asztali naptáram nem épp aktuális állapota :)

Cicás

Valamikor majd még elugrok azért a fránya lakkért.....

Update: megtaláltam a képet a swatch-ról :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger