2011. július 23., szombat

Sale!

"Állítólag" elkezdődtek a nagy nyári leárazások. Azért mondom hogy "állítólag" mert nem jártam mostanában plázákban, igazából félig tudatosan kerülöm is őket :) Részben azért mert nem akarom még leírni a nyarat, nem akarom hogy vége legyen hiszen még el sem kezdődött! Részben pedig anyagi megfontolásból, meg igazán nincs is égető szükségem most semmire. Azért a minap beugrottam az Orsay-be mert épp ott volt ahol én, és mivel 7/5 napot munkával töltök így talán megbocsátható hogy megcsapott a Sale szele (szél szele - ez így milyen jól hangzik) és vettem kettő dolgozós darabot. Egy rövid ujjú blézer és egy fekete nadrág jött velem haza. Jól kombinálható darabok az egyszerűségük miatt.

Blézer 8295 Ft helyett 2500 Ft
Nadrág 5295 Ft helyett 3500 Ft

 Abban az üzletben ahol én voltam nagyon sok pamut póló/felső/top szerűség volt leakciózva, valamint blúzok és blézerek. Szoknya semmi, egyberuha szintén nem sok. Méreteket tekintve felsőkből 34-től 42-ig mindenből volt szinte, a blúzok és blézerek inkább már csak 38-40-es méretben voltak.

Azért a H&M-be még be fogok nézni augusztus elején, hátha marad még valami addigra :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger