2011. július 25., hétfő

Heti körömlakk.....

....Aztán lehet hogy nem heti lesz belőle, majd kiderül meddig bírja. Ezek a Multi Dimension lakkok nem sokáig "ragaszkodnak hozzám", de most tettem alá BTGN alaplakkot hátha ez javít az éves átlagon :) Mondhatni természetesen ezt is mattítottam! Mondjuk ilyen rossz időben választhattam volna sötétebb színt is, de nem volt hozzá hangulatom és kíváncsi is voltam milyen lehet egy majdnem fehér matt köröm. 

Itt olyan mintha fénylene, de nem!








Felhasznált termékek:
A cicák csak díszlet! :)

  1. Essence BTGN alaplakk
  2. Essence Multi Dimension: 26 - Best Friends
  3. Elf matt fedőlakk
A képeket elnézve...csak én érzem úgy hogy télies lett a hatás?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger