2022. április 10., vasárnap

Tavaszi színfrissítés - dekorációval!

 

Sziasztok! A tavasz nálam mindig a színek eljövetelét jelenti, alig várom, hogy a természet elkápráztasson ezernyi árnyalatával. Ezzel párhuzamosan szoktam azt érezni, hogy az otthonunkba is behoznám ezt a frissességet néhány új árnyalattal. Korszakaim vannak ebben is egyébként, az utóbbi években a sárga iránt lelkesedem nagyon, és nem csak tavasszal, aki régebb óta követ (esetleg Instagramon is), az tudhatja, hogy volt egy sárga fotelünk, amitől végül meg kellett válnunk, mert az átrendezés után nem találtunk neki helyet. Azóta is hiányzik, de valami olyan "sárgával" akartam pótolni, ami könnyen mozdítható, és áthelyezhetem, ha épp meguntam valahol. Erre tökéletes megoldást jelentenek a poszterek, mert könnyedén tudom cserélgetni őket a hangulatomnak megfelelően. Ezúttal is a Poster Store kínálatából válogattam, ahol nemcsak a tavaszhoz passzoló virágos faliképek között nézelődtem, hanem a cuki Állatok között is, így összeállt a fejemben egy nagyon friss, tavaszi és némiképp húsvéti kompozíció.



Kis változás, nagy eredmény

Ha az enteriőr design szóba kerül, mindenki valami "úri" dologra gondol, valami igazán nagyszabásúra, ami persze megfizethetetlen. Pedig igazából arról van szó, hogy szebbé tegyük az otthonunkat, akár mindig csak egy kis szegletére koncentrálva. Nem kell rögtön mindent teljesen átalakítani, úgy is tudunk frissíteni, alakítani az életterünk kinézetén, ha mindig csak egy kis újdonságot viszünk bele. Ennek az is az egyik előnye, hogy sokkal könnyebben és sűrűbben alakítható, mint egy nagyszabású "végleges" változás, gondolok itt most például arra, hogy nem feltétlen kell citromsárgára festeni az egész nappalit, mint ahogy én sem tettem, mégsem kellett lemondanom arról a frissességről, amit ez a szín nyújt. De bármilyen tematika mentén lehet így gondolkodni, akár legyen szó egy különleges alkalomról (például szülinap, karácsony), vagy épp az évszakok váltakozásáról (például téli hangulatú képek után jól esik a tavasz látványa), de a lakás különböző helyiségeire is koncentrálhatunk külön-külön (vannak kifejezetten konyhába passzoló poszterek is). A Poster Store kínálatában tényleg minden alkalomra/hangulatra lehet találni fali dekorációt és kreatív ötletekből sincs hiány náluk, ezért megéri nézelődni inspiráció céljából is, de ha jó áron szeretnétek minőségi, skandináv design ihlette posztereket és képkereteket beszerezni, akkor náluk biztosan megtaláljátok a megfelelőt.

+ 1 pont: minden posztert fenntartható módon előállított kiváló minőségű papírra nyomtatnak, amely FSC és PEFC minősítéssel rendelkezik, a tudatos és társadalmilag előnyös erdőgazdálkodás biztosítása érdekében.



Így teremts hangulatot

Egy olyan kép falat álmodtam meg, amit igazából nem is a falra kell helyezni, ezek a csodás keretek ugyanis jól mutatnak simán kitámasztva is, így még a fal fúrását is megspóroltam ezúttal. Van nekünk egy régi polcos szekrényünk, amin jórészt virágokat szoktam tárolni, alul pedig elnyeli a sok játékot, amivel gyerekes szülőként bizony számolni kell. Mivel a nappali központi helyén található, ezért nem mindegy hogyan néz ki, én ide álmodtam meg egy hangulatos összeállítást, melyben különböző témájú képek szépen mutatnak egymás mellett, valamint egyéb díszek, és a virágaim is jól megférnek. Mivel a nyuszinak hála egészen húsvétira sikeredett ez a kompozíció, ezért tettem mellé barka ágat és aranyesőt a kertünkből, máris kész az aktuális, évszaknak és ünnepnek megfelelő, nagyon hangulatos dekoráció. Aztán ha elmúlt a húsvét, akkor mehet a nyuszi a gyerekszobába, csak ne vesszenek össze rajta a gyerekek, hogy kihez költözzön be (elsőként... mert biztos vagyok benne, hogy a nyuszi vándorolni fog a gyerekszobák közt...). A képek kiválasztása során elsődleges volt számomra a természet témaköre, és ezen belül is a virágok, mivel a sárga szín már adott volt az ötlethez, ezért kötöttem ki végül a sárga virágnál. Ehhez egy igazán kontrasztos elemként fekete keretet választottam, szerintem szuperül harmonizál a kép színvilágával, és számomra így is hozza a tavasz érzetét. Mellé jött a nyuszi, mint cuki húsvéti motívum, amit később tovább tudunk majd hasznosítani a gyerekszobában. Végül egy kis idézettel egészítettem ki az összeállítást, nagyon szeretem a szépen megírt, hangulatos mondatokat, idézeteket, amik sokat elárulnak rólunk, az érzéseinkről. Ez a mondat pont a nappalinkba illik, hiszen ez az a hely, ahol a legtöbbet vagyunk, ahol együtt van a család, valamint kapcsolódik az alatta lévő játéktároló hangulatához is, hiszen a közös játék igazán összehozza a családot.

+ 1 tipp: érdemes a képkeretekkel is játszani, azokat is cserélgetni, mert egy-egy kép fal, vagy dekorációs összeállítás teljesen máshogy mutat például egyszínű keretekkel, mint ha esetleg több különbözőt használnál.



Kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy tetszik Nektek ez az összeállítás? Ha esetleg kedvet kaptatok egy kis dekoráláshoz, akkor nézzetek szét a webshopban, mert van egy szuper kuponkódom is!

ANETT50

Ezzel a kóddal 50% kedvezménnyel válogathattok a poszterek között (nem vonatkozik a Selection kategória posztereire és a képkeretekre). Nem kombinálható más kedvezményekkel vagy akciókkal. Érvényes 2021. április 11-15-ig.


*a bejegyzés a Poster Store webáruházzal együttműködésben készült.

1 megjegyzés:

bokorbogi93 írta...

Nagyon cuki! A mi nappalink is ilyen sárga és emerald zöld színekkel van dekorálva, ami nagyon talál a szürkéhez. :D
Kellemes ünnepeket kívánok nektek! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger