2022. március 26., szombat

Rózsaszín tavasz - rúzsban is! Olcsó vs drága alternatívák

 

Sziasztok! Tagadhatatlan, hogy a tavasz egyik alapszíne a rózsaszín! Ha körülnézünk a természetben rengeteg virág is ebben a színben pompázik, nem csoda hogy mi nők is szeretjük magunkon viselni ezt az üde és bájos árnyalatot. Ma már teljesen elfogadott, ha valaki tetőtől-talpig rózsaszínbe burkolja magát, legyen szó a kabáttól elkezdve a pink körömlakkon át a babarózsaszín hajszínig tényleg minden menő, én mégis inkább a visszafogott verziót kedvelem, és egyszerre csak egy-két ilyen árnyalatú ruhát, kiegészítőt viselek. Nagy kedvenceim a rúzsok, egy jól megválasztott rózsaszín rúzs ugyanis évekkel fiatalíthatja meg az arcunkat! 


Ezerarcú rózsaszín

Régen ha azt hallottam rózsaszín, akkor csak a babarózsaszín jutott róla eszembe. Ezzel szemben mostanság ebből is létezik vagy ötven árnyalat, és én meg is tudok nevezni belőlük legalább kettőt (na jó, többet is tudnék, de ez a kedvencem a kedvencem). Általánosságban én úgy gondolom, ebből a sokféle változatból mindenki tud találni olyat, ami illik az egyéniségéhez, bőrtónusához és még a hangulatához is. Bizony, egy színnek rengeteg dolognak kell megfelelnie, viszont ha igazán szeretjük és örömmel viseljük akkor lényegében teljesen mindegy, hogy mások mit gondolnak róla, jól áll-e nekünk, így ha télen kívánunk meg egy kis rózsaszínt azt is nyugodtan lehet viselni. A lenti képen "csak" 20 árnyalat látható, de ennél sokkal szélesebb skálán mozog, sokkal árnyaltabb is tud lenni, viszont ez a kis válogatás is jól lefedi az "alap" színeit, legyen szó hideg vagy éppen meleg árnylatokról.





Az én két kedvencem tehát erről a színskáláról a pink és a magenta. A pink számomra a babarózsaszín komolyabb változata, nem annyira kislányos, de még a bájos kategórián belül marad. Hétköznapra, irodába is szeretem viselni, mert nem annyira feltűnő, vagy épp pont annyira ragadja meg a tekintetet amennyire én szeretném. Ami még nálam fontos, hogy vékony ajkakon is jól mutasson az adott árnyalat, valamint szeretem textúrát is váltogatni, vagyis egyszer matt máskor pedig fényes változatban kerül ugyan az a pink árnyalat az ajkaimra. Ehhez egyébként csak egy matt rúzsra és egy átlátszó szájfényre van szükségem és máris kész a trükk! A másik nagy kedvencem a magenta, ennek van egy kis lilás beütése, ami szerintem nekem jól áll. Ez egy vagány, feltűnő árnyalat amit tavasszal és nyáron is szuper viselni. Igazi bohém, bulizós hangulata van számomra, ezért általában hétvégén viselem valami lazább programon.



Kedvenc márkák és árnyalatok


Hoztam egy kis ajánlót is Nektek, hogy nekem melyik márkák váltak be, melyiket miért szeretem és a rózsaszín melyik árnyalatából választottam őket. Szerencsére ma már a kozmetikai cégek nagyon hamar reagálnak az új trendekre és a változatos fogyasztói igényekre is, ezért a drogériák polcain van bőven választék a különböző színtípusokból, nem kell kétségbe esni akkor sem, ha a kedvenc márkánk háza táján éppen az nincs amit szeretnénk, megéri másokkal is kísérletezni.

Drogériás viszonylatban - tehát pénztárcabarát verzióban - keresgélve a L'Oreal rúzsokat nagyon szeretem. Próbáltam már hagyományos változatot is belőle, de ez a Rouge Signature most a nagy kedvencem, mert csodásan terül az ajkaimon, ami az én száraz és olykor cserepes bőröm esetében igazán szép teljesítmény. Nem kell alá hidratálni sem, önmagában is biztosítja a puhaságot, valamint a hosszan tartó és intenzív színélményt. Az applikátora pont megfelelő, jól formázott ezért precízen lehet vele felvinni a terméket. Tényleg csak jót tudok mondani róla, és még árban is pont elfogadható. A lenti képen a kedvenc árnyalatom látható, a Represent, ami egy hideg magenta, málnás beütéssel, tehát egy picit talán pirosasnak is mondható, de rajtam felkenve abszolút érvényesül a kellemes lilás fénye.




A másik nagy kedvencem az Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture, ami egy ikonikus darab, csodaszép már a csomagolása is, a belbecs pedig tényleg a top kategória. Ez a textúra igazán különlegesnek mondható, mert nem csupán krémes, hanem gazdag antioxidáns összetevőivel táplálja az ajkakat, intenzív szatén finish-sel teszi ragyogóvá a megjelenésünket. Ez az árnyalat a Tropical pink, ami nekem a karibi hangulatot juttatja eszembe, csodás élénk rózsaszín némi lilás beütéssel. Ez az árnyalat szerintem nem csak fehér ruha mellett mutat jól, hanem zöld és kék darabokat is bátran viselhetünk hozzá, mert még ragyogóbb lesz tőle a megjelenésünk.




Neked melyik a kedven rózsaszíned?

Anett


*a bejegyzés a Notino webáruházzal együttműködésben készült.







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger