2020. október 20., kedd

Nagybevásárlás a megszokott helyről? - kipróbáltam valami újat! (VIDEÓ)

 

Sziasztok! Ti mindig ugyan oda jártok nagybevásárlást intézni? Vagy esetleg mindig több helyről oldjátok  meg a háztartás feltöltését? Én most kipróbáltam milyen az, ha egy (szinte) teljesen új helyre megyek nagybevásárolni, és felfedezem, milyen az Aldi!




Talán ha háromszor voltam eddig az Aldiban, mondhatjuk tehát, hogy nem nagyon ismerem. Így felért egy kihívással ott intézni az élelmiszerek beszerzését, több mint egy órát voltam bent, mire mindent megtaláltam. Természetesen listával érkeztem, megkérdeztelek Titeket Instagramon (@Beautycrumbsblog néven vagyok ott fent), hogy miket érdemes ott venni. Nos, szép kis lista lett, ehhez jött még az ami nekünk kellett itthonra, szóval alaposan körül kellett néznem. A videóban láthatjátok miket sikerült beszereznem:



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger