2020. június 11., csütörtök

Izgi sminkek, hajformázó kütyü és soook egyéb! - Notino haul (VIDEÓ)


Sziasztok! Ismét érkezett tesztelésre egy csomagom a Notino-tól, amiben ismét sok szépség, újdonság kapott helyet. Nem is tudom minek örültem leginkább, rég voltam ilyen izgatott csomag miatt, az egyiket amúgy azonnal ki is próbáltam, a videóban láthatjátok is az eredményét!



Nagyon szeretek sminkújdonságokat tesztelgetni, így nagy öröm hogy a Notino-nál mindig találok valami számomra újat, így volt most ez a Revolution Pro New Neutral kollekciójával is. Én ezt a csodálatos szemhéjfesték palettát választottam, ami nem csak kívülről nagyon különleges, hanem természetesen belülről is. Van benne egy krémes szemhéjalapozó is, ezen mondjuk meglepődtem, mert a dobozán nem láttam ezt így külön kiemelve, de tök jó hogy benne van! Valamint két különleges préselt pigment is helyet kapott benne, amik igazán vagányak és feltűnőek, mert extra csillámosak! Így egy extrább alkalmi vagy bulismink is készíthető a palettával. Természetesen ezúttal sem maradtak ki a fátyolmaszkok a csomagomból, itt is egy új márkát fogok most megismerni, ami a Mad Beauty névre hallgat, és igazán különleges "hercegnős" dizájnú termékeket találunk náluk. Érdemes körülnézni a termékeik között, mert tényleg mesések!

A videót pedig itt tudjátok megnézni:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger