2019. november 3., vasárnap

Smink és teszt - Makeup Obsession (+VIDEÓ)


Sziasztok! Rég voltam már ilyen izgatott, ha új sminkmárkával találkoztam, de most különösen örültem, hiszen egy nagyon változatos termékkínálattal és szuper árakkal megalkotott márkát fedezhettem fel, ami nem más mint a Makeup Obsession. Kinézetében nagyon hasonlít több, itthon is kapható angol márkához, de vele még nem találkoztam élőben drogériában, szóval tényleg kíváncsi voltam!



Mivel a kínálata elég széles, így egy komplett sminket próbáltam lefedni a termékeivel, de bevallom őszintén, leginkább a szemhéjpúder paletták vonzottak tőlük. Nagyon nehéz volt a választás, mert csodaszép színkombinációkban kapható, én a Bell Jorden-t választottam, ami egy igazi, őszi paletta, sok szép barnával és lilás árnyalattal. A videóban is egy ilyen sminket láthattok, próbáltam egy kicsit színesre venni a "figurát", remélem tetszeni fog nektek! A videót itt láthatjátok!








Ti szeretitek a lila sminkeket?
Anett

*a videóban szereplő Makeup Obsession termékeket a Notino-tól kaptam tesztelésre!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger