2019. szeptember 30., hétfő

Újdonságok a Notino-tól (+VIDEÓ)


Sziasztok! Valahogy az új évszak beköszöntével mindig vágyom valami újdonság kipróbálására is, nagyon szeretem, ha valami köthető minden évszakhoz, egy új illat, egy nagy felfedezés, valami olyasmi, ami akár meghatározhatja az egész negyedévemet. Szerencsére ebben a csomagban is akadt "nagy felfedezés" bőven, nagyon vártam hogy kézbe vegyem, de máris mesélek tovább, ha érdekel kattints!



Ezer éve nem fedeztem fel magamnak sminkújdonságokat, hidegen hagytak a drogériákban megjelenő limitált kiadások is, aztán egyszer csak megláttam a Notino kínálatában a Makeup Obsession márkát. Külsőre csodaszép, változatos paletták, viszonylag bőséges a termékskálája is, szóval lehet válogatni, és hát eléggé hajaz megjelenésében más, nagyobb (drágább) márkákra, de persze abszolút pénztárcabarát. Mondanom sem kell, hogy napokig nézegettem a palettákat mire választani tudtam! A videóban mindent mutatok közelről is, valamint a többi zsákmányt is láthatjátok! Aztán igyekszem jönni a sminkvideóval is!

A videót itt tudjátok megnézni:




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger