2019. szeptember 23., hétfő

Hamarosan Halloween! - Dresslily outfit tippek


Sziasztok! Hamarosan itt a Halloween, amit bevallok őszintén, mi nem "ünnepelünk". Van nekünk egy meghitt, hagyományokkal teli halottak napja november 1-én, és én ezzel tökéletesen elégedett is vagyok. De! Itt ahol lakunk nagy hagyománya van a Halloween-i körmenetnek, vagy nem is tudom hogy nevezik, és mivel a gyermekeim egyre nagyobbak, egyre több helyen hallanak is róla, és persze ők is szeretnének rajta részt venni.



A játszótéren, óvodában már októberben elkezdődik erről sustorgás, hiszen sokan szeretik ezt a mókás, amerikai hagyományt, miszerint beöltöznek, és végigjárják a házakat ahol világít kint a kis töklámpás, és a "Cukorkát vagy csalunk" felkiáltással élve bezsebelik a fél évre elegendő csoki és cukorkamennyiségüket. Tavaly belefutottunk a menet indulásába a kis pékség előtt, ahol megcsodálhattuk az ötletesebbnél ötletesebb maskarákat, amiket főként a felnőttek viseltek. Szofi persze azonnal csatlakozni szeretett volna, szerencsére az időjárás is kegyes volt hozzájuk tavaly, nem volt annyira hideg, de azért a farmer-pulcsi kombinációnkkal eléggé kilógtunk volna a forgatagból. Idén viszont szétnéztem egy kis inspiráció után kutatva, hogy miket is lehetne viselni erre a jeles alkalomra, ami kicsit extra, nagyon vagány és egyedi, ja és talán nem fagyok bele ha rétegesen alá/fölé öltözöm. 

A Dresslily oldaláról válogattam, ahol az extra kinézetű ruhák mellett vannak egészen elfogadható és bevállalható darabok is. Lássuk a kedvenceimet!

A visszafogottaknak....


Mint fentebb írtam, akadnak olyan darabok, amiket akár utána sima utcai viseletként is hordhatunk. Sok, kevésbé mintás kapucnis pulcsit, aranyos tökmintás leggingst lehet találni náluk, és vannak ilyen kabátra hasonlító, kapucnis felsők, amik szerintem sima farmerrel egy jól rétegezhető ruhának tűnnek.

Kabát LINK


Tökjó darabok...


A töklámpás nem csak dekorációnak kiváló, hanem ruhákon is nagyon jól mutat szerintem. A kedvenceim ezek a kis egyberuhák, amik felül sima feketék, így karcsúsítanak, alul pedig a bővebb fazonnak köszönhetően szintén jól alá lehet öltözni vastag nadrággal és már indulhat is a menet. A mintájukat tekintve a tökön kívül van denevéres, pókhálós, és egyéb félelmetes mintázattal is.

Ruha LINK


A klasszikus csontvázas...


A csontváz motívum szerintem sosem megy ki a Halloween-i divatból, és egyet is értek ezzel, ennél egyszerűbb és mutatósabb dizájn szerintem nincs is erre az alkalomra. Lehet a sima, egyszerű csontvázast is választani, vagy vannak ezek az extrábbak, amiken a belső szervek is megjelennek és extra díszítést is kaptak.

Felső LINK



Ezek voltak az én kedvenc Halloween-i outfitjeim a Dresslily oldaláról.
#Halloween #Dresslily @Dresslily
Itt tudjátok őket megvásárolni https://bit.ly/2luSx0i a DLKOL25C kóddal 25% kedvezményt is kaptok $30 felett!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger