2019. február 7., csütörtök

Valentin napi üdvözlet és csobbanás


Sziasztok! Hamarosan Valentin nap, gondolom már mindenki tudja, az is aki hozzám hasonlóan "nem ünnepli". Pedig nem árt néha egy kis szívecskét vinni a hétköznapokba, ha nem is épp február 14-én, de az év folyamán akár többször is!


Nekem január közepe óta kb Valentin nap van, mert akkor érkezett hozzám ez a kis szeretetcsomag a Yamunától, ami meghozta a kedvem egy picit az ünnepléshez, még ha csak a fürdőszobában is. Ez az összeállítás a Csábító pillanatok nevet kapta, és mindent tartalmaz is, amire a bőrünknek szüksége van ahhoz, hogy puha és illatos - vagyis csábító - legyen. Szeretem alapjáraton is a Yamuna testvajakat, mert nem annyira kemények és tömények mint más márka ilyen termékei, nagyon könnyen beszívódnak, és szuper - ámde mégis természetes - illatuk van. 

Örülök hogy a Valentin napra egy ilyen gyümölcsös válogatással készültek, szeretem ugyan a rózsa illatot, de az már annyira elcsépelt ilyenkor szerintem. Szóval ez a gránátalmás vonal nekem különösen tetszik, emellett nagyon tavaszias is lett ez az illat, így az ünneptől függetlenül is bátran használhatjuk.



A tusfürdőt egyébként nyugodtan használhatjátok habfürdőnek is, egy kellemes lazítás a kádban még inkább csábítóvá tesz :) vagy inkább kipihentté? Hmm... lehet, mindenesetre én imádok lazulni ebben a finom gyümölcsillatban. Nem szárítja a bőröm, viszont nagyon intenzív piros színe van, így ha véletlenül valahonnan nem mosod le rendesen, még azt hiheted borotva-baleseted volt :)


A Yamuna webshopjában a Valentin napi menüpont alatt több összeállítás közül is lehet válogatni, van amiben fürdőbomba van, van olyan amihez szappan jár - akár rózsa illatban is, szóval mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet. 



Ti ünneplitek a Valentin napot?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger