2019. február 13., szerda

Notino haul 2019 február (VIDEÓ)


Sziasztok! Ezúttal egy újabb kicsomagolós videót hoztam a csatornára, ha érdekel mik érkeztek hozzám a Notino-tól, akkor lessétek meg a videót!



Annyit elöljáróban elárulok, hogy van ami már nem érte meg a videózást, annyira szeretem, hogy nem tudtam neki ellenállni, a videóban természetesen mondani is fogom hogy mi volt az! Most többségében sminkterméket választottam a csomagba, amik közül többről szeretnék majd sminkes videót is készíteni. Az egyik ilyen a Makeup Revolution Maxineczka sminkpaletta, amiben nagyon szép szemre való árnyalatok és arcra való festékek is vannak. A másik pedig egy Nyx szemöldökformázó alkalmatosság, ami 3 az 1-ben termék, nagyon ígéretesnek hangzik, főleg mert sokan kértétek már az én szemöldök rutinom videó elkészítését. Hamarosan érkezik. 

Ja és ha még Valentin-napra rendelnétek, ne felejtsétek el kérni az ajándékcsomagolást!



Ti melyik termékre vagytok leginkább kíváncsiak?
Anett


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger