2018. május 26., szombat

Kipróbálva - Májusi PIXIBAG! (+VIDEÓ)


A májusi Pixibag hire pont egy unalmas napon talált be, még a gyerekeim is egész "inaktivak" voltak a nap folyamán, szóval egy egészen kicsi izgalomra is rögtön felkaptam a fejem, ami ez esetben a márkák felsorolása volt. El is döntöttem megrendelem, lássuk elégedett voltam-e vele!



Nem vagyok egy Pixibag rajongó, jobban kedvelem a boxot, azok közül is ha valami különkiadás érkezik. De most a bag márkáinak láttán egyből a megrendelés mellett döntöttem mert a fejemben összeállt egy nagyon szuper kis összeállitás képe. Hát... mit ne mondjak nem jött be a számitásom, én pár márkánál mást vártam, valami újabbat, valami izgalmasabbat....Hogy melyek voltak ezek és hogy mit gondolok erről az összeállitásról azt a videóból megtudhatjátok :)



Ezek a termékek szerepeltek a 2018 májusi kiadásban:

Ti megrendeltétek ezt a Pixibag-et? Tetszett?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger