2017. július 24., hétfő

Tényleg csodaolaj a Bio-oil? | Teszt


Mikor megjelent hazánkban kételkedve fogadtam, sokáig nézegettem de aztán letettem róla. Most mégis itt van a fürdőszoba polcomon és már a véleményem is kialakult róla. Lássuk!


Bevallom az árát kicsit sokalltam, 3500 Ft körül mozog és bár sok jót hallottam/olvastam róla mindig valahogy odáztam a beszerzését. Aztán mikor láttam hogy a Pixiboxban ez lesz az egyik termék - és reméltem hogy teljes kiszerelésben - akkor úgy döntöttem megveszem a dobozt, amúgy is rég vásároltam már magamnak valami különlegességet kozmetikumok terén. Lám, igazam lett és egy 60 ml-es kiszerelésű üvegcse volt a dobozban amire én azonnal rá is vetettem magam.

Szerencsére mondjuk nem üvegben van, igy kevésbé félek hogy elejtem és széttörik, meg hát a műanyag könyebb is, igy vihetem magammal is akár nyaralásra. A csavaros kupak nekem kicsit zavaró, főleg ha olajos kézzel kell vele bénáznom, a felpattintós verziót jobban szeretem. 

A hivatalos infó a termékről:
A Bio-Oil egy speciális bőrápoló olaj. Alkalmazása segít javítani a hegek, a feszülési csíkok (striák) és az egyenetlen bőrtónus kinézetét. Öregedő és vízhiányos bőr ápolásában is hatásos. A Bio-Oil 2002-ben került forgalomba világszerte, azóta 349 alkalommal nyert bőrápoló termék díjat, és 24 országban lett piacvezető termék a hegek és feszülési csíkok ápolására.
forrás: http://www.bio-oil.com/hu/product/introduction

Olyan világhirű emberek használják mint Katalin hercegnő, Miranda Kerr és Sienna Miller, igy nem csoda hát ha itthon is sokan bizalmat szavaztak neki. 

Ez egy multifunkciós olaj amit testre és arcra is lehet használni, különleges összetevője a PureCellin Oil amitől a termék állaga sokkal higabb mint a többi testre szánt olajé. Emellett azt igéri hogy nem zsirosit, gyorsan felszivódik és nem hagy nyomot a bőrön, ami tényleg igaz! Ez egy szuperkönnyű olaj formula, néhány mozdulattal eloszlatható a bőrön és szinte azonnal érezhető is hogy kezd felszivódni, nem csúszkál utána a bőrön. Az olajos fényt talán egy picit tovább lehet látni a bőrön mint kellene de engem nem zavar mert általában csak este használom, bár a tájékoztató szerint naponta kétszer kellene.



Összetevő közt van a körömvirágolaj, levendulaolaj, rozmaringolaj, kamillaolaj valamint A és E vitamint is tartalmaz, ezek mind hozzájárulnak az egészséges bőrkép kialakitásához és megtartásához, valamint a bőrproblémák megelőzéséhez is. Én csak egy területre alkalmazom, ezen terület "állapota" zavar leginkább, úgy érzem sokat ront az összképemen, ez pedig nem más mint a nyak és a dekoltázs bőre. Nagyon rá fér a hidratálás, mélyfeltöltés, úgy látom mostanság több és mélyebb ránc keletkezett rajta igy nagyon oda kell rá figyelnem mert eléggé szem előtt van. Ide viszek fel egy borsónyi mennyiséget esténként és finom körkörös mozdulatokkal masszírozom a bőrbe. A leirás szerint legalább két hónap kell neki hogy rendesen kifejtse a hatását de én már kb 3 hét használat után is látom a változást, sokkal simább és élettel telibb ez a terület.


Nagyon elégedett vagyok ezzel az olajjal, bánom hogy nem vettem meg már réges rég mikor megjelent, mert tényleg képes csodát tenni a bőrrel. Ha gondolkodtok rajta esetleg és csak az ára tart vissza akkor érdemes figyelni az akciókat mert megéri befektetni rá!

Ti próbáltátok már?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger