2015. június 15., hétfő

Empty stuff | április - május (+VIDEÓ)

Egész szép kis rakás kiürült flakon gyűlt össze, bár az igazsághoz hozzá tartozik hogy némelyiket nem egyedül használtam el szóval az érdem nem egyedül az enyém. De tény, hogy sokkal tudatosabban fogyasztunk, ami nekem köszönhető mivel eldugtam minden termékcsaládból a "plusz" dolgokat, igy mindenből csak 1-1 termék van elől, hát persze hogy igy gyorsabban elfogy!
 A rég elfekvőben lévő termékekre koncentráltam leginkább, ez a Nivea zuhanyzás közbeni testápoló már ötezer éve megvan de annyira utáltam hogy...szerencsére párom párszor mellényúlt tusfürdő keresés közben és a kádnak a rossz szélén kutakodott igy ezzel zuhanyzott :) ezzel is besegítve az elfogyasztását. A termékek közül még az azulénes gyantapatront emelném ki, mivel elérkezett a jó idő igy visszatértem a jó öreg gyantához, nekem még mindig ez a kedvencem, nagyon hatékony és én az illatát is imádom. Muszáj valami jót is találni a gyantázásban, na!

A többi termék csak felsorolás jelleggel lesz itt, mert a videóban mindent elmondok róluk. A videót a poszt végén találjátok!

Testápolás
  • Malizia habfürdő
  • Nivea zuhanyzás közbeni testápoló
  • Dove intim mosakodó



Ajakápolók

  • Eucerint lip aktiv
  • Cherry cultire bubble gum



Samponok
Lavera basis sensitive bio sampon
Nuxe bio beauté mandulás sampon


Dezodorok

  • Dove go fresh 
  • Balea med


Gyanta
X-epil azulénes gyantapatron

A videót pedig itt tudjátok megnézni:

Nálatok mik fogytak el mostanság?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger