2015. május 15., péntek

Pure by Pixibox / A második (+VIDEÓ)

Az első Pure kiadást azt hiszem elég nagy öröm fogadta, részemről legalább is biztosan ezért gondoltam a második körnek is adok esélyt. Még mindig nem vagyok egy teljesen natúr vonal párti de azért szeretem ha az amit magamra kenek természetes összetevőkből áll. Teljesen átállni valószínűleg sosem fogok, de mindig öröm új márkákat/termékeket megismerni erről a vonalról is. Lássuk hát, mik voltak a második Pure by Pixibox dobozban.
Ez tehát a tartalom, kettő teljes kiszerelésű termék, plusz a fogkefe. Valamint egy utazó méret és két minta valamint a palackos viz. A teljes részletes bemutató a videóban látható, itt inkább csak egy felsorolás/összegzés lesz, akit részletesen érdekel a véleményem az úgyis megnéz/meghallgatja a videót.

Szóval, az első elég erős kiadás után a második sem lett rossz, de szerintem azért az első jobb volt. Nekem az jobban bejött, több minden volt belőle használható számomra. Ebben a dobozban illetve vele kapcsolatban az alábbiakat tudnám mondani:

  • Az ásványvizet kicsit furcsállom, nekem nem tetszik a külföldi dobozokban sem amikor étel/ital van benne, eddig örültem hogy a Pixit ez a vonal elkerüli de úgy látszik mégsem. Amúgy nagyon jó ez a viz, nem vele van bajom csak nekem nem illik a dobozba.
  • A fogkefe kétségtelenül hasznos, de szintén "furcsa" számomra.
  • A Kell a púder tasakos mintája pedig nekem a kiszereléséből fakadóan csalódás, legalább egy kis tégelyt kaphatott volna.
  • Két termék is van - arckrém és sampon - ami nagyon szuper és érdekes, mindenképp ki fogom próbálni őket, de nem az én bőrtipusomnak, hajamnak megfelelők. Lehetne a rendelés előtt egy mini kérdőív amin bejelölné az ember hogy milyen bőr illetve hajtipussal rendelkezik, mi a kedvenc szine, stb.... és akkor mindenki olyat kapna amit rendesen ki tud próbálni a saját adottságai szerint.
  • A tisztító hab viszont telitalálat, azt szerintem mindenki tudja hasznosítani.

A videót itt tudjátok megnézni:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger