2015. március 31., kedd

Személyes | Instagram Tag

Mióta megláttam a Bikira blogon ezt a Tag-et azóta itt pihen a piszkozatokban felírva hogy majd töltsem ki, és most végre erre is sor kerül. Ugyanis imádom ezt a kis képmegosztó alkalmazást, olyan jó belesni egy kicsit mások életébe, még ha kissé beállított képeken keresztül is történik mindez.

1. Mi az Instagram felhasználó neved?
Beautycrumbs

2. Mikor csatlakoztál?
2012. május 19. ha minden igaz

3. Melyik volt az első képed amit feltöltöttél?
Az ecseteim mostam éppen és mikor végeztem gyorsan lőttem róluk egy képet



4. Milyen gyakran posztolsz képeket?
Elég gyakran bár attól is függ milyen kedvemben vagyok. Van amikor az utolsó vajaskenyeret is felraknám, van amikor a jól sikerült körömfestésemről sem teszek fel egyetlen képet sem. De jellemzően elég gyakran teszek fel képeket, főleg mióta itthon vagyok Szofival, legszívesebben minden mosolyát feltenném Instára.

5. Melyik a legrosszabb fényképed amit feltöltöttél?
Hát van pár elég gagyi képem ez tény de én szeretek hirtelen felindulásból fényképezni és posztolni. Talán a legrosszabbak a vakus körmös képek, nem igazán szinhűek és világitanak a vakutól. De a fentről magamat fényképezősek is elég rosszak, én valahogy nem tudom föntről fényképezni magam, valaki leirhatná hogyan kell, hogy tartsam a telefont meg ilyesmi.

6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb lájk-kal?
Egyértelműen a babás képek a legkedveltebbek :) ezek közül is a "büdösbogár" pózban alvós, bevallom nekem is ez az egyik kedvencem, sokszor nézegetem is!

7. Milyen tipusú felhasználókat követsz?
Leginkább magyarokat, akiknek érdekel az élete, vagy sok újdonságot mutatnak be. Van pár márka is akiknek szeretem nézegetni a képeit, de például az állatok engem nem vettek le a lábamról. Egy cicust követek csak de olyan érzésem van néha hogy ugyanazt posztolja minden nap.... Egyébként nagy kedvenceim a nail art vitézek :) akik videókat is tesznek fel hogy hogyan készülnek a manikűrök.

8. Privát vagy publikus?
Publikus természetesen, hiszen ezt a felületet a bloghoz kapcsolódóan hoztam létre ezért is ugyan az a neve. A célom az volt hogy itt tudjak egy kicsit személyesebb tartalmat is kitenni.

9. Melyek a kedvenc képeid amiket posztoltál?
Huhh.. kb az összes kép Szofiról. De ha választanom kellene ezeken kívül akkor a virágos képeim választanám, meg a cicusosakat :)

10. Mi a legutóbbi frissítésed?
Szofi a hordozóba bekötve :)

Ha van kedvetek töltsétek ki Ti is!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger