2014. április 6., vasárnap

Hírek - Rimmel / Rita Ora hamarosan!

Még tavaly szeptemberben írtam róla ITT hogy a Rimmel Rita Ora-val lépett együttműködésre hogy valami nagyon új és nagyon színes kollekciót hozzanak létre együtt. Nos, azóta már külföldön debütáltak is a sminktermékek, és hozzánk is hamarosan megérkeznek a boltok polcaira.


Én már nem tudtam várni annyira kíváncsi voltam milyen lett az együttműködés végeredménye, és gyorsan kerestem színmintákat külföldi blogokon. Nagyon tetszenek a körömlakkok bár kicsit másra számítottam és a képek alapján is azt gondoltam volna hogy vörös és fekete lesz a meghatározó, de szerencsére nem, nem is lett volna jó ötlet így a tavasz derekán egy sötét kollekcióval kijönni. Szóval a színek vidámak és frissek, ha érdekel Titeket akkor hoztam két linket is, itt meg tudjátok nézni hogy mutatnak:
Körömlakkok
Lipbalms

Nektek bejönnek ezek a színek? Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger