2013. július 10., szerda

Avéne extremely gentle cleanser lotion - teszt

Volt alkalmam kipróbálni egy mini kiszerelésű Avéne arctisztító terméket, mindig örülök ha új márkákat próbálhatok ki - szerintem ezt már tudjátok rólam - főleg ha ilyen jó hírnevű márkáról van szó.
Tehát nem ismertem még ez előtt egy terméküket sem, annyit tudtam róluk hogy gyógyszertárakban kaphatóak (vagy a neten) tehát a drogériák polcairól nem kacsintgat ránk. Igazából ez annyiból rossz, hogy egy szimpla "beugroknézelődni" körút során nincs esélyem megpillantani sem, így az érdeklődésem is valahogy elkerülik a drogérián kívüli márkák. Pedig ez nagy hiba, már a kedvences posztban a Bioderma lemosónál is akartam erről írni pár gondolatot de kimaradt, itt most pótoltam :) Ti hogy vagytok ezzel a kérdéssel? Ti is elfelejtitek néha hogy a drogérián kívül is vannak szuper termékek?

Az Avéne márkáról....
1990-ben alapított márka nevét egy Dél-Franciaországi kisvárosról, Avènéről kapta. 
A márka érzékeny bőrre specializálódott, minden terméke Avène mellől származó nyugtató hatású termál vizet tartalmaz.
A márka termékei közül kiemelkednek a retinaldehideket tartalmazó bőröregedés elleni és pattanások kezelésére való krémjeik. Szintén kiválóak a fényvédőik, amik megfelelő UVA és UVB védelmet is nyújtanak. (Forrás: Krémmánia)

Mostanában nagy divat lett a termálvíz használata a szépségápolásban, legalább is én egyre több helyen találkozom ezzel. De mi is az a termálvíz
Termálvíz vagy hévíz az a rétegvíz, amelynek hőmérséklete meghaladja a 30 °C-ot. A víz hőfokát az adott terület geotermikus gradiense határozza meg. Európában ez az átlagérték 33 m/°C, Magyarországon 20 m/°C. Ez azt jelenti, hogy hazánkban relatíve kisebb mélységből hozható a felszínre a termálvíz.
A termálvíz fogalmát a hétköznapokban gyakran helytelenül azonosítják a gyógyvíz fogalmával.
(Forrás: Wikipedia)

Vagyis Avéne mellől ilyen nyugtató hatású termálvíz származik, ami jótékonyan hat a pattanások és a bőröregedés ellen.

A termékről...
  • Gyengéd, öblítést nem igénylő tisztító zselé, ami után nekem kicsit ragacsos maradt a bőröm így én átöblítettem az arcom utána vízzel.
  • Hatékonyan eltávolítja a szennyeződéseket, a szemsminkkel is egész jól elbánik, de arra azért van más jobb alternatívám.
  • Jól hidratálja is a bőrt, még annak ellenére is hogy én leöblítettem az arcom a használata után
  • A zselés állagának köszönhetően agyon kevés is elég belőle
  • Illata nincs
  • Érzékeny vagy irritált bőrre is ajánlják, ezt nem tudom alátámasztani mert nálam egyik sem áll fenn, viszont pattanások vagy mitesszerek nem alakultak ki a használatától
  • Szappan-, olaj-, illatanyag-, színezőanyag- és parabén-mentes
Összességében ez egy nagyon kellemes, érzékeny bőrűeknek is használható arclemosó, ami a napi szennyeződést és a sminket is eltávolítja (szemre is használható). Én a kissé szárazabb bőrűeknek ajánlanám, illetve azoknak akik szeretik a krémes állagú lemosókat - én a tonik jellegűek pártján vagyok ugyanis. Itthon gyógyszertárakban kapható, illetve neten az iparfüméria webshopjából rendelhető meg, sok más Avéne termékkel együtt.

Ti próbáltatok már Avéne termékeket? Mi a véleményetek róluk?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger