2013. július 2., kedd

Júniusi kedvencek!

Nagyon gyorsan eltelt az év első nyári hónapja, és a július még gyorsabban elfog telni, érzem...  Most szerencsére volt időm elkészíteni a kedvences posztot időben :)
Bioderma sensibio H2O
A legjobb sminklemosó amit valaha próbáltam. Nagyon hatékonyan távolítja el még a zselés szemhéjtust is, ezért bevallom hogy az arcom más részére nem is pazarolom ezt a terméket, élvezem hogy pikk-pakk leszedi a szemsminkem. A júniusi Pixiboxban érkezett hozzám, és már az első használat után lenyűgözött, ahogy írtam is akkor. A második legjobb dolog benne hogy nem csípi a szemem!
 Lora 18 részes paletta
Erről írtam már egy részletes tesztet ITT, pigmentál és intenzív árnyalatok találhatóak benne, szeretem hogy visszafogott hétköznapi smink is készíthető vele, de azért élénk árnyalatok is megtalálhatóak benne. Reggelente nagyban segíti a gyors sminkelést, hogy nem kell rétegezni a festéket mert egy ecsetvonással tökéletes lesz az árnyalata. Ár/érték arányban pedig verhetetlenek a Lora paletták szerintem!
 L'Oréal color riche körömlakk - 205 Rose bagatelle
Erről a lakkról még nem írtam részletesen, de most le is lövöm a dolgot, végre találtam egy normális, rózsaszínes nude árnyalatot. Hamarosan jelentkezem vele körmös posztban is! Egyébként ennek más a minősége mint a fehér társának, sokkal szebben terül és hamarabb szárad is.
 Nee make up high shine lipstick - Cherry
Egy közepes pigmentáltsággal rendelkező rúzs, ami ettől a hátránytól eltekintve kedvencem lett, mert így hétköznap is nyugodtan tudom használni és remekül hidratál is. Egyébként végeredményben úgy néz ki mint egy szájfény, nagyon szép vizes hatást lehet elérni vele, ITT írtam már róla részletesen is és hamarosan jön a smink is vele.
És végül, egy kis kakukktojás...
Max Factor Max effect szájfény - 01-es árnyalat
Erről a szájfényről már régóta szeretnék tesztet írni, de halogatom mert vannak napok amikor nagyon szeretem, máskor meg inkább "jaj hanyagoljuk" kategória. Nagyon érdekes állaga van, igazából ezt nagyon szeretem benne, nem az a megszokott szájfényszerűség, hanem matt és kissé száraz. Hát igen, ezt nem tudom jobban megfogalmazni, de száraz. Nem szárít, hanem száraz. Nagyon tetszik benne hogy matt, ez is egy tipikus mindennapi szín nálam! Hamarosan összeszedem a gondolataim róla és jövök igazi teszttel is!

A blogon pedig ezek voltak a kedvec bejegyzéseitek a hónapban:
Nektek hogy telt a június?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

2 megjegyzés:

Bellala írta...

Nem bírtam magammal, és megvettem ezt a palettát is a meglévő mellé :)

Anett írta...

Bellala: nekem is el kéne már látogatni egy jó kis lelőhelyre!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger