2011. július 19., kedd

Újabb fülbevalók!

Mondjuk annyira nem is új....Valahol említettem egyik hozzászólásomban hogy egyik nap egyszerre 14 pár fülbevaló került a birtokomba :) Első hallásra soknak tűnhet, na jó másodikra is :) de egyet ugyebár kaptam (baglyos), 3 párat egyben vettem kínai nénitől (ebből egyet már eltörtem így lehet nem készül róla kép) és a maradék 10 pár pedig szettben van.
Egyik nap ha már arra jártam bementem a C&A -ba. Nem vettem egyebet csak ezeket, már régóta szerettem volna extra nagy, színes köves füliket, így ez most kipipálva. Nézzük miről beszélek:

Ilyenek együtt

Nagyok és csillognak....

És mivel eddig ez az egyetlen amit leárazáson vettem ezért felteszem az árát is.

Ennyiért nem hagyhattam ott!
A legnagyobbak már voltak rajtam, elég feltűnőek, lehet nekem túl nagyok is de még barátkozom velük. Ebben a hónapban több fülbevalót már nem veszek.....

Vagy mégis...?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger