2011. július 27., szerda

Elf Studio Matte Lip Color teszt

A "szállítmány" első tesztalanyának ezt az új szájceruzát választottam. Tegnap már írtam hogy ezt vártam a leginkább a csomagból, mert ez egy új termék, eddig még nem volt matt rúzsom és végül mert régóta szerettem volna egy korall árnyalatot, de eddig amiket láttam nekem túl harsányak voltak. 




A csomagolása is matt, még a papír dobozka is. Gyorsabban gyűjti az ujjlenyomatot mint DiNozzo ügynök! Méretre akkora kb. mint az Essence XXXL Shine  szájfények, belül 1,8 grammnyi termék lapul csavaros kivitelben. Ennek én jobban is örülök mintha hegyezgetni kellene.



Állagra elég krémes de azért meglehetősen kemény,  tulajdonképpen mint egy kontúr ceruza. Eléggé szárítja az ajkakat (mondjuk nekem mi nem?) így én tettem alá egy kis Labello-t. Fölé semmiképp mert nagyon tetszik hogy matt. A honlapon írják hogy használhatunk fölé átlátszó szájfényt, lehet hogy ezt is ki fogom próbálni, de egyelőre jobban tetszik így hogy matt. Tartósságát átlagosnak mondanám, de szerintem ha nem lenne alatta ajakbalzsam akkor tovább bírná.

Végül jöjjenek a minták, bal oldalon többször áthúzva, jobb oldalon egyszeri áthúzással:




Értékelés:
  • Tartósság: 4/5
  • Használat: 5/5
  • Csomagolás: 4/5
  • Pigmentáltság: 5/5

1 megjegyzés:

Thündérke írta...

nah ez a szín nagyon tetszik :$ elfogadnám :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger