2011. július 16., szombat

Quianyu-t találtam!

Annyi blogon olvastam már erről a márkáról és végre sikerült is találnom belőle. Voltam már az Ázsia Centerben régebben, de ott vagy nem volt vagy átsiklottam felette nem tudom, lényeg a lényeg, itt van! Kb 4 fajta színkombinációban volt ez a hosszúkás paletta, plusz még voltak kerek paletták is, de tárolás szempontjából azt most nem hoztam. Ez a döntés lehet a heti "fail"-em, mert egy egész napot simán kibírt, ugyan olyan élénk volt a nap végén mint reggel (ha nem élénkebb - nem is értem....).

A 08-as számú palettát hoztam el, mely a következő színekből áll: fehér, kékeszöld, narancsos-bronz, arany és ezüst. Csillámok elvétve találhatóak benne, minden szín selyemfényű.
A paletta csukott állapotban....

...és kinyitva
A minták alap nélkül készültek
A kéket kipróbáltam


A kérdés: venni vagy nem venni?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger