2019. december 9., hétfő

Természetes testápolás a G.I.N. Natural Cosmetics termékeivel | Teszt


Még november elején érkezett hozzám egy csodaszép csomag, tele természetes arc- és testápolókkal a G.I.N. Natural Cosmeticstől, és én - vagyis nem, előbb a gyermekeim - azonnal el is kezdtem ismerkedni a termékekkel. Egy illatos fürdőgolyó azonnal az esti kádfürdőben landolt, gyermekeim legnagyobb örömére, és csodás illattal lepte be az egész fürdőszobánkat. Aztán szép sorban elkezdtem használni a többi terméket is és most egy átfogó bejegyzésben Veletek is megosztom a tapasztalataimat.


A márkáról

A G.I.N Natural Cosmetics egy hazai kézműves márka, minden termékük kézzel készült, hazai gyártás, szakmai tudatosság, ellenőrzött alapanyagok és ellenőrzött gyártási körülmények jellemzik. Szigorú, gyógyszerészi tisztasági körülmények között, válogatott natúr, és zömében BIO alapanyagból kézzel készülnek a natúr kozmetikumok, melyek hidegen sajtolt BIO olajokat, organikus vajakat, különleges virágvizeket tartalmaznak. Nagyon szimpatikus nekem, hogy a márka megálmodója és egyik alapítója Niki, először saját magán és persze családján próbálgatta a termékeket és fejlesztette tökéletesre őket, majd az ismerősök biztatására elkezdte eladásra is készíteni ezeket az illatos és természetes kozmetikumokat. A termékskála elég széles, és szerencsére bőven túlmutat a natúr szappanok világán, a szépséges fürdőgolyóktól kezdve a színes tusfürdőkig minden megtalálható a márkánál, és különleges arcápolókból sincs hiány.


Talán a legaktuálisabbak most a karácsonyi termékek, amikből készült testvaj, testradír, szappan és fürdősó is. Mindegyik nagyon illatos, amit én kifejezetten szeretek egy natúr termék esetében is, és persze bőrbarátak, így én a "golyókat" a lányaimmal együtt pancsoltam el, és imádták őket! A rószaszín Cherry Blossom tusfürdőért egyenesen rajonganak, ez a finom virág illat és ez a szín annyira vonzza a tekintet, hogy muszáj néha ebből is adnom nekik. A bőrön talán kevésbé érezhető, mint egy sima drogériás tusfürdő, cserébe viszont nem kerül semmilyen káros anyag a bőrünkre, természetesen nem szárít és nem is okozott semmilyen irritációt a gyerekeknél sem. A tusfürdőket számos népszerű illatban megtalálhatjátok, így aki rajong például a kókuszért, az is talál magának valót a kínálatban.




A kedvenceim


Az én személyes kedvenceim azonban az arcápolók lettek, amint elkezdtem őket használni éreztem, hogy ezek sokkal könnyedebb formulák, mint amikkel eddig találkoztam. A B3 Skin Renewal Szérum nagyon könnyed, kissé olajos érzetű szérum, amit reggel és este is lehet használni, B3 vitamint /Niacinamide/ tartalmazó komplex formulája zöld teával, uborkával és szalicilsavval a bőr mélyéről újítja meg a bőrsejteket. Én hetente kb 3x használom, és inkább este, mert szeretem kiegészíteni a Hyaluron Esszenciával, ami direkt a 30 feletti korosztály számára lett kitalálva, szuperül visszaadja a bőr hidratáltságát, géles állagának köszönhetően hamar felszívódik, így akár a reggeli kapkodásban is gyorsan túleshetünk vele a bőrápolás ezen részén. Reggel egyébként nekem ennyi pont elég is a bőrömnek, ha épp normál állapotában van, sajnos az elmúlt hetekben voltak kemény mínuszok is reggel, hideg széllel és hóval, ami egyértelműen meg is látszott a bőrömön (ehhez még az irodai száraz levegő és a kevés folyadékbevitel is persze hozzájárul...), szóval van hogy szükség van a "nagyágyúra"

Ez a nagyágyú pedig nem más mint a Gold Coctail, ez egy olyan termék, amit tényleg más márkánál még nem láttam, nem tapasztaltam hatásában sem. Ez egy minden bőrtípusra ajánlott arany kolloidos krémgél, hársfavirág és citromfű hidrolátummal, vitaminokkal, peptidekkel, selyem kivonattal és narancsvirág esszenciával. Jól hangzik, ugye?! Mert az is, ez a reggeli kávé a bőrömnek, ami nem csak a mélyebb rétegekben fejti ki hatását, hanem látszatra is friss és üde lesz a bőrkép, a fakó szürkéből átváltok friss rózsaszínbe (természetesen csillámokat nem tartalmaz és nincs benne színpigment sem). Nem mellesleg narancsos kávé illata van, ezért ha ezt használom, akkor előbb megyek a fürdőszobába és csak utána a kávéfőzőhöz, mert az illata hamarabb felébreszt. Mondjuk ez azért is jó, mert picit több idő kell neki amíg beszívódik, pedig állagát tekintve egy könnyű krémzselének mondanám, mégis kell neki pár perc hogy beszívódjon. A használatát kúraszerűen ajánlják, hát, szerintem én addig fogom használni amíg el nem fogy, mert igazából amikor csak tehetem és reggel nem épp rohanok és semmire nincs időm, akkor ezt szoktam felkenni. Estére pedig jöhet mindhárom egyszerre! Elsőként a szérum, aminek hagyok egy pici időt amíg beszívódik és elindul a mélyebb rétegekbe, aztán a hyaluron esszencia, ami visszatölti a bőröm nap közben elvesztett nedvességtartalmát, végül pedig ez a Gold coctail, ami egy plusz töltést ad az arcbőrömnek, és a vitaminoknak köszönhetően sokkal ellenállóbb lesz a környezeti hatások ellen is, ami valljuk be így télen elég fontos szempont lehet sokunknál.


Nagyon örülök, hogy megismerkedhettem a G.I.N. Natural Cosmetics termékeivel, köszönöm Nikinek hogy elküldte nekem ezt a kényeztető csomagot, amiből bevallom mindent ki sem tudtam próbálni, így lesz majd hamarosan egy nyereményjáték az Instagram oldalamon, ahol többek között a karácsonyi kollekció darabjaiból is nyerhettek majd, így Ti is kipróbálhatjátok és megtapasztalhatjátok, hogy attól hogy valami natúr, még egyáltalán nem unalmas, hanem tud illatos, színes és izgalmas is lenni.  Figyeljétek tehát az oldalam és persze a márka Instagram oldalát is ITT, és ha megtetszett valamelyik termék és rendelnétek, vagy csak kérdésetek lenne a termékekkel kapcsolatban, akkor bátran írjatok Instán, vagy akár Facebook-on is, a linkeket megtaláljátok fentebb. Ha pedig böngésznétek a termékek között akkor keressétek fel a G.I.N. Natural Cosmetics weboldalát, ahol a pontos összetevőlistákat is csekkolhatjátok, jó nézelődést!






Ti szeretitek a natúr kozmetikumokat?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger