2019. október 17., csütörtök

Milyen az én őszi illatom? | Katy Perry parfüm teszt


Én nem az a fajta ember vagyok, aki évszakonként valami teljesen más illatra vágyik. Megmondom őszintén, én a tömény, édes illatokat kedvelem, lehet benne mellette egy kis virág, vagy épp gyümölcs, de a legfontosabb hogy édeskés legyen. Erre az őszre keresetem valami különleges parfümöt, ami leginkább nem az árában különleges, szóval drogériás viszonylatban nézelődtem, és ekkor akadt meg a szemem Katy Perry Mad Potion parfümjén.




Én szeretem a sztárok illatait, volt már több Naomi Campbell, Christina Aguilera, és persze Katy Perry darabom is, elégedett voltam a minőségükkel, az árkategóriájuknak megfelelő volt a tartósságuk és kellemes kis illatkompozíciót nyújtottak. Szerintem megéri az ilyen olcsóbb, de mégis minőségi parfümökkel kísérletezgetni, hogy melyik évszakban mi áll jól nekünk, mi az ami még belefér mondjuk virágillatban, stb. Én most a füstös vonulattal vagyok így, és ebben a parfümben teszteltem mit tudok még magamon elviselni ebből a jellegzetesen őszies illat karakterből.


Illatjegyek

Fej: alma, bazsarózsa, orchidea
Szív: Bourbon vanília, jázmin, pézsma
Alap: borostyán, pézsma, vanília
Az illat fajtája: orientális



Ahogy az illat összetevőit nézem, megvannak benne azok a jellegzetes összetevők, amiket én kifejezetten szeretek, és amik egy parfümöt kellemesen édeskéssé tesznek. Ilyenek például az alma és a vanília, e mellé jönnek be a kissé szúrós kiegészítések, mint a pézsma és a borostyán, amiket én szintén nagyon kedvelek. A koncepció tehát jó, nagyon is nekem való, de mégis, rajtam valahogy nem működik az egész, vagyis eleinte igen, aztán már nem. Máris kifejtem!

Katy Perry - Mad potion 30 ml Edp


Van ugye az az illat, amit rögtön kifújás után érzünk, ilyenkor még minden nagyon tömény, kissé alkoholos érzetű. Ennél a parfümnél is ez van természetesen, de nagyon hamar átvált egy élvezhető illattá, és öröm szagolgatni. Rajtam édes virágillatként érződik, kicsit talán édesebb, mint amit az átlag szeret, de nem nekem! Az első órában imádom ezt a parfümöt! Érezni benne az orientális vonalat is, tehát picit csíp, kapar a füstös jelleg, de abszolút élvezhető. Aztán átvált "túl sokba" ez a dolog, és a virágos jegyek eltűnnek, marad az édes füst, úgy tudnám leginkább körülírni ezt az illatot - talán más is emlékszik rá rajtam kívül -  mikor még diszkóba jártam és egész este a táncparketten nyomtam a DJ pult előtt, a füstgépeknél, na akkor lett ilyen illatom reggelre. Amit még megfigyeltem, hogy csak a bőrömön viselkedik így, ruhára fújva végig tartja magát az a kedves kis kettősség, amit az elején írtam, hogy édesen gyümölcsös, de picit szúrós illatot hoz. 



Nem egy egyszerű darab, de nálam nem lett szerelem, szóval továbbra is keresem a számomra tökéletes őszies, édeskés, de kicsit füstös illatomat.


Ti milyen parfümöt használtok ősszel?
Anett


*a terméket tesztelésre kaptam a Notino webáruháztól

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger